- כ"ב תשרי ה'תשפ"ד 07/10/2023מצב חירום - מענה ומידע לציבור
לבריאות
לראשונה בישראל; "מודיעין מסתובב" בבילינסון
ח' אלול ה'תשע"ו 11/09/2016
מערכת ′פיתה′
בבי"ח בבילינסון שמו לב לכך שחלק מאלפי האנשים שפוקדים את בית החולים מתקשים למצוא את דרכם והחליטו ליזום פרויקט ייחודי – "מודיעין מסתובב".
מה עשו? הציבו מתנדבים שתפקידם לקחת יד ביד את אלו שאיבדו את דרכם אל מחוז חפצם. בארה"ב הדבר נעשה במספר בתי חולים מאחר ונמצא כי החרדה שבה נמצאים אנשים בהגיעם לבית חולים מקשה עליהם להתמצא במסדרונות בית החולים. המטרה להקל ולהפחית את הרגשת הזרות בהגעה לבית החולים.
שלום דוד גמליאל, מתנדב בבילינסון כמסייע במערך המודיעין המסתובב: "אני מרגיש שאני עוזר לאנשים במקום ובזמן שבו הם זקוקים לעזרה. מאחר ואני מסתובב בכל רחבי בית החולים יש לי האפשרות לאתר את מי שצריך הכוונה וכך מרגיש סיפוק גדול בהתנדבותי/"
אפרת מילנר, מנהלת יחידת השירות, בילינסון: "בית חולים הוא מקום גדול ומסובך להתמצאות. מורכבות המבנים ושמות היחידות עלולים לבלבל ולהקשות על המבקרים להגיע ליעדם. כשאדם מגיע לבית החולים, ברוב המקרים הוא מלא בחששות ובאי וודאות. לפעמים הוא מצוי ברגעים קשים ועצובים, לעיתים קשה לו להתנייד או שהוא סובל מכאבים – זה מקשה על ההתמצאות שלו. מעבר לכל השילוט והאמצעים הטכנולוגיים - אנו מאמינים שסיוע של אנשים לאנשים, ברגע של לחץ או מצוקה, כבר בכניסה לשערי בית החולים, מסייע למטופלינו: להגיע בפשטות ליעדם, להפחית את הלחץ והחרדה ולהרגיש שאנחנו כאן בשבילם. שירות כזה קיים בבתי חולים גדולים בארה"ב – ואנו גאים להיות הראשונים בארץ המעניקים שירות זה למטופלינו".
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
מה עשו? הציבו מתנדבים שתפקידם לקחת יד ביד את אלו שאיבדו את דרכם אל מחוז חפצם. בארה"ב הדבר נעשה במספר בתי חולים מאחר ונמצא כי החרדה שבה נמצאים אנשים בהגיעם לבית חולים מקשה עליהם להתמצא במסדרונות בית החולים. המטרה להקל ולהפחית את הרגשת הזרות בהגעה לבית החולים.
שלום דוד גמליאל, מתנדב בבילינסון כמסייע במערך המודיעין המסתובב: "אני מרגיש שאני עוזר לאנשים במקום ובזמן שבו הם זקוקים לעזרה. מאחר ואני מסתובב בכל רחבי בית החולים יש לי האפשרות לאתר את מי שצריך הכוונה וכך מרגיש סיפוק גדול בהתנדבותי/"
אפרת מילנר, מנהלת יחידת השירות, בילינסון: "בית חולים הוא מקום גדול ומסובך להתמצאות. מורכבות המבנים ושמות היחידות עלולים לבלבל ולהקשות על המבקרים להגיע ליעדם. כשאדם מגיע לבית החולים, ברוב המקרים הוא מלא בחששות ובאי וודאות. לפעמים הוא מצוי ברגעים קשים ועצובים, לעיתים קשה לו להתנייד או שהוא סובל מכאבים – זה מקשה על ההתמצאות שלו. מעבר לכל השילוט והאמצעים הטכנולוגיים - אנו מאמינים שסיוע של אנשים לאנשים, ברגע של לחץ או מצוקה, כבר בכניסה לשערי בית החולים, מסייע למטופלינו: להגיע בפשטות ליעדם, להפחית את הלחץ והחרדה ולהרגיש שאנחנו כאן בשבילם. שירות כזה קיים בבתי חולים גדולים בארה"ב – ואנו גאים להיות הראשונים בארץ המעניקים שירות זה למטופלינו".
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
ידיעות בקצרה
ספורט
"בשביל הספורט" טור דעה מאת שי מייבסקי "מי הבא בתור ומי בתור הבא" ("איך קוראים לאהבה שלי", יהודה פוליקר ויעקב גלעד) אליך רב"ש
10/04/2024
כתבות
אירוע פלילי חמור הלילה בפ"ת
09/04/2024
כתבות
כמה חנייה שתרצו
31/03/2024
חינוך
החינוך הדתי פ"ת - בידיו
27/03/2024
מקומי
נעצר בחשד שחטף תיקים מנשים בעיר
26/03/2024
כתבות
מי קיבלו בעירייה את הסמכויות בתיקים החשובים לציבור ה′סרוג′?
22/03/2024
מקומי
ההצעה הראשונה של האופוזיציה בעירייה
13/03/2024
נדל"ן
תחזיקו טוב; מלון נוסף יוקם בפ"ת
12/03/2024
מקומי
הנשים המובילות בפ"ת
10/03/2024
מלחמת "חרבות ברזל" בפתח תקווה
מתפללים לשחרורם
14/11/2023