- כ"ב תשרי ה'תשפ"ד 07/10/2023מצב חירום - מענה ומידע לציבור
כתבות
מסוכן ללכת בפתח תקווה: במקום החמישי בשיעור הולכי הרגל הנפגעים בתאונות דרכים
א' אלול ה'תשע"ח 12/08/2018
מערכת ′פיתה′
פתח תקווה היא העיר במקום החמישי בהיפגעות הולכי רגל בתאונות דרכים בישראל, כך עולה מניתוח מיוחד של עמותת אור ירוק לבסיס נתוני הלמ"ס. מהנתונים עולה כי בחמש השנים האחרונות (2013-2017) נפגעו בעיר 706 הולכי רגל בתאונות דרכים – 2.99 הולכי רגל נפגעים לכל אלף תושבים כאשר בכל שנה נפגעים בממוצע בפתח תקווה 141 הולכי רגל בתאונות דרכים.
עוד עולה מן הנתונים כי בשנת 2017 נפגעו בפתח תקווה 155 הולכי רגל, מתוכם שלושה הולכי רגל נהרגו ו- 17 נפצעו באורח קשה.
בעמותת אור ירוק ניתחו את נתוני ההיפגעות של הולכי הרגל ב-33 ערים מעל 50 אלף תושבים בתקופת זמן של חמש שנים. במטרה לתת תמונת מצב מדויקת, הנתונים נבדקו גם בהשוואה למספר התושבים בכל עיר וניתן מדד של הולכי רגל נפגעים בהשוואה לכל אלף תושבים.
ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "הולכי הרגל נפגעים בעיקר בתחום העירוני וניתוח הנתונים מראה שרובם הגדול נפגע כתוצאה מאי מתן זכות קדימה של נהג הרכב. את הנתונים הללו ניתן לשנות באמצעות ריסון נסיעת מהירות כלי הרכב על ידי הצבת פסי האטה באותם רחובות אדומים שבהם נפגעים רוב הולכי הרגל. בנוסף, חייבים להגביר את הנוכחות המשטרתית בתוך הערים ולהתמקד באכיפה כנגד אותם נהגים שמזלזלים בחייהם של הולכי הרגל ומונעים מהם את זכות החציה. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייב להוביל מהלך כולל בשיתוף ראשי הערים שיצמצם את מספר הולכי הרגל שנפגעים בתאונות דרכים. הגיע הזמן לשים בראש סדר העדיפויות את הצלת החיים".
להלן רשימת הערים המלאה: הולכי רגל נפגעים בערים מעל 50 אלף תושבים
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
עוד עולה מן הנתונים כי בשנת 2017 נפגעו בפתח תקווה 155 הולכי רגל, מתוכם שלושה הולכי רגל נהרגו ו- 17 נפצעו באורח קשה.
בעמותת אור ירוק ניתחו את נתוני ההיפגעות של הולכי הרגל ב-33 ערים מעל 50 אלף תושבים בתקופת זמן של חמש שנים. במטרה לתת תמונת מצב מדויקת, הנתונים נבדקו גם בהשוואה למספר התושבים בכל עיר וניתן מדד של הולכי רגל נפגעים בהשוואה לכל אלף תושבים.
ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "הולכי הרגל נפגעים בעיקר בתחום העירוני וניתוח הנתונים מראה שרובם הגדול נפגע כתוצאה מאי מתן זכות קדימה של נהג הרכב. את הנתונים הללו ניתן לשנות באמצעות ריסון נסיעת מהירות כלי הרכב על ידי הצבת פסי האטה באותם רחובות אדומים שבהם נפגעים רוב הולכי הרגל. בנוסף, חייבים להגביר את הנוכחות המשטרתית בתוך הערים ולהתמקד באכיפה כנגד אותם נהגים שמזלזלים בחייהם של הולכי הרגל ומונעים מהם את זכות החציה. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייב להוביל מהלך כולל בשיתוף ראשי הערים שיצמצם את מספר הולכי הרגל שנפגעים בתאונות דרכים. הגיע הזמן לשים בראש סדר העדיפויות את הצלת החיים".
להלן רשימת הערים המלאה: הולכי רגל נפגעים בערים מעל 50 אלף תושבים
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
ידיעות בקצרה
ספורט
"בשביל הספורט" טור דעה מאת שי מייבסקי "מי הבא בתור ומי בתור הבא" ("איך קוראים לאהבה שלי", יהודה פוליקר ויעקב גלעד) אליך רב"ש
10/04/2024
כתבות
אירוע פלילי חמור הלילה בפ"ת
09/04/2024
כתבות
כמה חנייה שתרצו
31/03/2024
חינוך
החינוך הדתי פ"ת - בידיו
27/03/2024
מקומי
נעצר בחשד שחטף תיקים מנשים בעיר
26/03/2024
כתבות
מי קיבלו בעירייה את הסמכויות בתיקים החשובים לציבור ה′סרוג′?
22/03/2024
מקומי
ההצעה הראשונה של האופוזיציה בעירייה
13/03/2024
נדל"ן
תחזיקו טוב; מלון נוסף יוקם בפ"ת
12/03/2024
מקומי
הנשים המובילות בפ"ת
10/03/2024
מלחמת "חרבות ברזל" בפתח תקווה
מתפללים לשחרורם
14/11/2023