- כ"ב תשרי ה'תשפ"ד 07/10/2023מצב חירום - מענה ומידע לציבור
חינוך
תלמידות אולפנת אמית ישורון בפורום החינוך של ה-OECD
ח' סיון ה'תשפ"ב 07/06/2022
מערכת ′פיתה′
במסגרת המפגש הרביעי של הפורום הבינלאומי Education2030 שהתקיים השנה בבנייני האומה בירושלים באירוח אגף מחקר ופיתוח במשרד החינוך, יצגו את מדינת ישראל תלמידות אולפנת אמית ישורון פתח תקווה, שהשתתפו בדיונים לצד נציגים מכל העולם - חוקרים, שרים ונציגי משרדי החינוך מארה"ב, יפן, אסטוניה, קנדה, פריז, קולומביה, אירלנד ומדינות רבות אחרות.
נציגות תלמידות אולפנת אמית ישורון, יחד עם תלמידים נוספים מרשת אמית, נחשפו לטיוטת הדו"חות השנתיים שנכתבים במסדרונות ה OECD בימים אלו ועוסקים במורה החדש וקיבלו הזדמנות ייחודית להשפיע על התכנים שלהם.
התלמידות אף זכו לשעה אישית עם פרופ' אנדריאס שלייכר המכונה שר החינוך של העולם.
התלמידות הילה חתוכה ומיה וייזר שיתפו: "הכנס היה מאוד מעניין. נפגשנו עם אנשים שמעצבים את מערכת החינוך בארץ ובעולם ועם תלמידים מבתי ספר אחרים. שמחנו במיוחד על הביקור בבתי הספר יובלים וענבר. במהלך הביקור השתתפנו בדיונים ושמחנו מאוד על המקום שנתנו לדעות ולמחשבות שלנו".
ד"ר הילית פינקלשטיין, ראש תחום מחקר ופיתוח ברשת אמית ציינה כי "התלמידים היו חבורה מדהימה שייצגה את כלל האשכולות ברשת אמית, הפכה למלוכדת בין רגע, תרמה רבות לדיונים והרשימה מאוד את כל באי הפורום מישראל ומהתפוצות".
ראש העיר רמי גרינברג אמר: "יישר כוח לתלמידות האולפנה שהשתתפו בדיונים המכובדים והחשובים. אין ספק כי כל הצדדים נתרמו. בנוסף, ההשתתפות של יחידות העירייה וצוותי מינהל החינוך בביאנלה מוכיחה כי החינוך בפתח תקוה הוא מהטובים והחדשניים שיש. היוזמות המקוריות, הנכונות של הצוותים, החשיבה מחוץ לקופסא, שיתופי הפעולה וההבנה כי יש להכשיר את הילדים והנוער לעולמות העתיד הם שמובילים אותנו בחשיבה ובעשייה".
במהלך שלושת ימי הכנס הוצגו מספר פרויקטים עירוניים מובילים, בין היתר:
• הבית לחדשנות שיוקם במגדלי בסר ומביא עימו בשורה חדשה של יזמות, חדשנות ופיתוח ושילוב ייחודי בין עולמות החינוך, התעשייה, החדשנות והטכנולוגיה התבקש להציג את התפיסה של הבית בפני באי הכנס.
• קמפוס צמרות של האגף לחינוך על יסודי בעיריית פ"ת, התוכנית הינה יוזמה חינוכית פורצת דרך, המבוססת על תפיסת האקו-סיסטם העירוני, בדגש על למידה אקדמית, רב תחומית, המאגדת שיתופי פעולה עם חברות הייטק, מרכזי רפואה ומוסדות האקדמיה בעיר וסביב לה. בהובלת האגף לחינוך על יסודי ובשיתוף גורמי המקצוע מאגף המחוננים והמצטיינים ואגף מו"פ במשרד החינוך ומבוססת על מודל המגדלור.
• אלפא סקול של האגף לחינוך יסודי בעיריית פ"ת, רשת למידה עירונית היברידית, שיתופית בין כיתות ובתי ספר ,המקדמת שוויון הזדמנויות לכל תלמידי העיר, ומבוססת על תכני העשרה ותגבור. ההוראה נעשית ע"י מורים "טאלנטים" מומחים בתחומם שמלמדים עם צוותי בתי הספר הוראה המשלבות דיגיטאליות ופרונטאליות.
צילום: האולפנא
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
נציגות תלמידות אולפנת אמית ישורון, יחד עם תלמידים נוספים מרשת אמית, נחשפו לטיוטת הדו"חות השנתיים שנכתבים במסדרונות ה OECD בימים אלו ועוסקים במורה החדש וקיבלו הזדמנות ייחודית להשפיע על התכנים שלהם.
התלמידות אף זכו לשעה אישית עם פרופ' אנדריאס שלייכר המכונה שר החינוך של העולם.
התלמידות הילה חתוכה ומיה וייזר שיתפו: "הכנס היה מאוד מעניין. נפגשנו עם אנשים שמעצבים את מערכת החינוך בארץ ובעולם ועם תלמידים מבתי ספר אחרים. שמחנו במיוחד על הביקור בבתי הספר יובלים וענבר. במהלך הביקור השתתפנו בדיונים ושמחנו מאוד על המקום שנתנו לדעות ולמחשבות שלנו".
ד"ר הילית פינקלשטיין, ראש תחום מחקר ופיתוח ברשת אמית ציינה כי "התלמידים היו חבורה מדהימה שייצגה את כלל האשכולות ברשת אמית, הפכה למלוכדת בין רגע, תרמה רבות לדיונים והרשימה מאוד את כל באי הפורום מישראל ומהתפוצות".
ראש העיר רמי גרינברג אמר: "יישר כוח לתלמידות האולפנה שהשתתפו בדיונים המכובדים והחשובים. אין ספק כי כל הצדדים נתרמו. בנוסף, ההשתתפות של יחידות העירייה וצוותי מינהל החינוך בביאנלה מוכיחה כי החינוך בפתח תקוה הוא מהטובים והחדשניים שיש. היוזמות המקוריות, הנכונות של הצוותים, החשיבה מחוץ לקופסא, שיתופי הפעולה וההבנה כי יש להכשיר את הילדים והנוער לעולמות העתיד הם שמובילים אותנו בחשיבה ובעשייה".
במהלך שלושת ימי הכנס הוצגו מספר פרויקטים עירוניים מובילים, בין היתר:
• הבית לחדשנות שיוקם במגדלי בסר ומביא עימו בשורה חדשה של יזמות, חדשנות ופיתוח ושילוב ייחודי בין עולמות החינוך, התעשייה, החדשנות והטכנולוגיה התבקש להציג את התפיסה של הבית בפני באי הכנס.
• קמפוס צמרות של האגף לחינוך על יסודי בעיריית פ"ת, התוכנית הינה יוזמה חינוכית פורצת דרך, המבוססת על תפיסת האקו-סיסטם העירוני, בדגש על למידה אקדמית, רב תחומית, המאגדת שיתופי פעולה עם חברות הייטק, מרכזי רפואה ומוסדות האקדמיה בעיר וסביב לה. בהובלת האגף לחינוך על יסודי ובשיתוף גורמי המקצוע מאגף המחוננים והמצטיינים ואגף מו"פ במשרד החינוך ומבוססת על מודל המגדלור.
• אלפא סקול של האגף לחינוך יסודי בעיריית פ"ת, רשת למידה עירונית היברידית, שיתופית בין כיתות ובתי ספר ,המקדמת שוויון הזדמנויות לכל תלמידי העיר, ומבוססת על תכני העשרה ותגבור. ההוראה נעשית ע"י מורים "טאלנטים" מומחים בתחומם שמלמדים עם צוותי בתי הספר הוראה המשלבות דיגיטאליות ופרונטאליות.
צילום: האולפנא
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
ידיעות בקצרה
ספורט
"בשביל הספורט" טור דעה מאת שי מייבסקי "מי הבא בתור ומי בתור הבא" ("איך קוראים לאהבה שלי", יהודה פוליקר ויעקב גלעד) אליך רב"ש
10/04/2024
כתבות
אירוע פלילי חמור הלילה בפ"ת
09/04/2024
כתבות
כמה חנייה שתרצו
31/03/2024
חינוך
החינוך הדתי פ"ת - בידיו
27/03/2024
מקומי
נעצר בחשד שחטף תיקים מנשים בעיר
26/03/2024
כתבות
מי קיבלו בעירייה את הסמכויות בתיקים החשובים לציבור ה′סרוג′?
22/03/2024
מקומי
ההצעה הראשונה של האופוזיציה בעירייה
13/03/2024
נדל"ן
תחזיקו טוב; מלון נוסף יוקם בפ"ת
12/03/2024
מקומי
הנשים המובילות בפ"ת
10/03/2024
מלחמת "חרבות ברזל" בפתח תקווה
מתפללים לשחרורם
14/11/2023