- כ"ד ניסן ה'תשפ"ה 22/04/2025′וואלה′: הצוללן שהותקף אמש על ידי כריש הוא בן 40 מפתח תקווה. בני משפחתו מספרים שהוא "חובב כרישים"
מקומי
"הוטמובייל"? אל תקראי לי מותק
י"ג ניסן ה'תשע"ה 02/04/2015
מערכת ′פיתה′
אם הינך מנוי של חברת 'הוטמובייל' – אתה פראייר.
.jpg)
הנה מה שחוויתי עם החברה הזו.
לפני כחודש וקצת, התקשרה אלי פקידה שלהם ובישרה לי שמכיוון שאני מחזיק בשלושה קווים, הם יורידו לי את המחיר וכן יעניקו לי 2 מכשירי טאלבט בשווי 500 שקל – במתנה. כדי להיות בטוח ששמעתי טוב, שאלתי – במתנה? ותשובתה – כן. הסכמתי.
כעבור כעשרה ימים, כשמשכתי את הטאלבטים מדוכן של 'הוטמובייל', התברר כי מצורפת חשבונית על 1000 שקל. טאבלט כפול שניים.
התקשרתי למוקד השירות של 'הוטמובייל', ונערה חצופה עונה לי: "כן מותק?". על פי קולה נראה שאני יכול להיות הסבא שלה. אמרתי לה: "אל תקראי לי מותק". והצעירה הזו השיבה: "אתה לא תגיד לי איך לקרוא לך" – וניתקה.
מיד התקשרתי שוב למוקד שלהם, וכשבחורה השיבה ביקשתי בהתחלה לדעת את השמה. היא סרבה לומר – וניתקה.
מיד ניסיתי לשלוח פאקס תלונה למרכז השירות שלהם ולנציב תלונות הציבור שלהם על פי מספרי הפאקס שבאתר של 'הוטמובייל' – אך שני הקווים לא קיבלו פאקסים. (ניירות המשלוח שכשל – אצלי).
ובאותו יום, לפני כחודש, שלחתי בדואר מכתב לנציב תלונות הציבור של 'הוטמובייל' – נדא, שום תשובה ממנו.
בינתיים הטאבלטים אצלי, ללא שימוש כמובן, והיום אני הולך בלנ"ד להעביר את שלושת הקווים של 'הוטמובייל' לחברה אחרת ולבטל את הוראת הקבע. מן הסתם ניפגש בבית המשפט, יהיה לי מה להגיד ומה להראות. אני עם 'הוטמובייל' – גמרתי.
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
.jpg)
הנה מה שחוויתי עם החברה הזו.
לפני כחודש וקצת, התקשרה אלי פקידה שלהם ובישרה לי שמכיוון שאני מחזיק בשלושה קווים, הם יורידו לי את המחיר וכן יעניקו לי 2 מכשירי טאלבט בשווי 500 שקל – במתנה. כדי להיות בטוח ששמעתי טוב, שאלתי – במתנה? ותשובתה – כן. הסכמתי.
כעבור כעשרה ימים, כשמשכתי את הטאלבטים מדוכן של 'הוטמובייל', התברר כי מצורפת חשבונית על 1000 שקל. טאבלט כפול שניים.
התקשרתי למוקד השירות של 'הוטמובייל', ונערה חצופה עונה לי: "כן מותק?". על פי קולה נראה שאני יכול להיות הסבא שלה. אמרתי לה: "אל תקראי לי מותק". והצעירה הזו השיבה: "אתה לא תגיד לי איך לקרוא לך" – וניתקה.
מיד התקשרתי שוב למוקד שלהם, וכשבחורה השיבה ביקשתי בהתחלה לדעת את השמה. היא סרבה לומר – וניתקה.
מיד ניסיתי לשלוח פאקס תלונה למרכז השירות שלהם ולנציב תלונות הציבור שלהם על פי מספרי הפאקס שבאתר של 'הוטמובייל' – אך שני הקווים לא קיבלו פאקסים. (ניירות המשלוח שכשל – אצלי).
ובאותו יום, לפני כחודש, שלחתי בדואר מכתב לנציב תלונות הציבור של 'הוטמובייל' – נדא, שום תשובה ממנו.
בינתיים הטאבלטים אצלי, ללא שימוש כמובן, והיום אני הולך בלנ"ד להעביר את שלושת הקווים של 'הוטמובייל' לחברה אחרת ולבטל את הוראת הקבע. מן הסתם ניפגש בבית המשפט, יהיה לי מה להגיד ומה להראות. אני עם 'הוטמובייל' – גמרתי.
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה