- כ"ד ניסן ה'תשפ"ה 22/04/2025′וואלה′: הצוללן שהותקף אמש על ידי כריש הוא בן 40 מפתח תקווה. בני משפחתו מספרים שהוא "חובב כרישים"
דעות
"אם אתה לא שם אתה לא קיים" /גילה בן נאים
ד' אדר ב ה'תשע"ו 14/03/2016
מערכת "פיתה"
בס"ד
שיווק דיגיטלי - "אם אתה לא שם אתה לא קיים" / גילה בן נאים
"אם אתה לא שם, אתה לא קיים" .. נשמע קצת מוגזם ? אז זהו, שלא ..
העולם היום הוא מאוד דיגיטלי, וכך גם עולם השיווק והפרסום..
עסקים שהיו רגילים לפרסם במדיה בכתובה או בשפה המקצועית שיווק אוף ליין, הרגישו האטה בעסק בשנים האחרונות, שלא לדבר על עסקים שהיו רגילים להסתמך על שיווק מפה לאוזן...מי שניסה לרדת לחקר העניין הבין שרוב הלקוחות נמצאים במדיה הדיגיטלית, וכדי לשרוד הוא חייב להיות שם..
עסקים רבים, בעיקר במגזר הדתי, מתקשים לעשות את הסוויץ' וחושבים שהלקוחות שלהם עדיין מסתובבים באותם המקומות, בחלק מהמקרים הם יהיו צודקים לפחות חלקית, בעיקר כשמדובר בעסקים למוצרים פיזיים ולא במוצרי ידע, אבל, גם אז זה מאוד אינדיבידואלי ולא חד משמעי, לדוגמא: חנות בגדים מצליחה שממוקמת פיזית במקום מרכזי, תוכל להמשיך ולהסתדר עם שיווק האוף ליין, לעומת זאת חנות דומה שממוקמת במקום צדדי או מנוהלת וירטואלית, מחנות בבית או מחסן, חייבת לעבור לשיווק דיגיטלי כדי לשרוד.

את מה זה שיווק דיגיטלי, ומה הופך אותו לכל כך אטרקטיבי ?
השיווק הדיגיטלי היא מכונה מאוד משומנת ומי שיודע לתפעל אותה נכון, יכול להגיע להישגים, עליהם הוא רק יכל לחלום בעבר.
שיטתהשיווק הנפוצה בעולם הדיגיטלי, מתבססת על שני כלים עיקריים, פייסבוק ורשימות תפוצה.
בעזרת השיטה, עסקים קטנים יכולים תוך זמן קצר יחסית ליצור לעצמם רשימת תפוצה גדולה של לקוחות פוטנציאליים איתם הם ינהלו מערכת יחסים בעזרת משלוח מיילים או סמסיםוייצרו בהמשך מעמדי מכירה רבים לפי דרישה.
הרעיון הוא ליצור מערכת מסרים חכמה שמבוססת על חריש עמוק של קהל היעד והזירה בה העסק פועל, וליצור סיסטם שמייצר משפך של לקוחות בלחיצת כפתור.
השיווק הדיגיטלי הוא גם שיווק זול יותר והרבה יותר ממוקד, ולקוחות שהיו רגילים בעבר להוציא אלפי שקלים על פרסום בעיתון, לומדים לשווק את עצמם בסכום של רבע עמוד ולהגיע לקהל מדויק למוצר שלהם בזמן הקצר ביותר.
לדוגמא: עסק של דיאטנית באזור גבעת שמואל, יכול ליצור מודעה ממוקדת לנשים או גברים שגרים באזור גבעת שמואל והסביבה, שסובלים מבעיית משקל ומחפשים פיתרון כך שמודעה עם מידע מעניין וחינמי,תופיע ישירות על הדף שלהם והסיכוי שיקליקו וירשמו הוא גבוה מאוד.
לעומת, פרסום בעיתון זה או אחר, שלא בטוח שקהל היעד בכלל יקרא אותה וגם אם כן, לא בטוח שיזכור או ירצה להתקשר.
אז איפה בכל זאת הקץ' אתם בטח שואלים ?
אז זהו, ששיווק דיגיטלי צריך לדעת לעשות נכון, זה לא פרסום של זבנג וגמרנו כמו בעיתון, צריך לבנות אותו נכון ולפעמים זה תהליך שלוקח זמן...
לדוגמא: בעלי עסקים רבים פותחים דף פייסבוק עסקי, וטועים לחשוב שסטטוסים בפייסבוק יביאו להם לקוחות, הם משקיעים בזה הרבה זמן,ששווה הרבה כסף והם לא מבינים למה הטלפון לא מצלצל..

חשוב לדעת, פייסבוק היא בהחלט פלטפורמת שיווק ענקית, עם למעלה ממיליארד משתמשים בעולם וכ4 מיליון בישראל כשהפעילות האינטנסיבית והיומיומית של המשתמשים בפלטפורמה, הופך אותה למעצמת שיווק אדירה !
אבל, כדי לממש את הפוטנציאל של פייסבוק ולמקסם את יכולותיוצריך להכיר את אותוואת כל הפיצ'רים שרוב האנשים לא באמת מכירים.
לכן, כדאי ללמוד לעומק, כדי להבין איך פייסבוק באמת עובד, עסק שלא מוכן להשקיע זמן ו/או כסף בתחילת התהליך, כדי למקסם את היכולות של השיווק הדיגיטלי, לא יצליח לממש את הפוטנציאל שלו והוא רק יפסיד כסף ובסופו של דבר...וככל שהעסק ישקיע יותר הוא ירגיש מהר יותר ובעצמה גדולה יותר את התוצאות.
לסיכום, לפי הסטטיסטיקה 90% מהעסקים הקטנים והבינוניים יסגרו אחת לשלוש שנים...בעל עסק שלא רוצה להיות חלק מהסטטיסטיקה חייב להתאים את עצמו לשוק המקומי... ולהתנהל נכון בזירה שבה העסק שלו פועל.
כפי שהעולם מתנהל היום כנראה שאין מנוס וכמעט כל עסק חייב ללמוד לשווק את העסק שלו בעולם הדיגיטלי... וטוב, שעה אחת קודם.
הכותבת: יועצת שיווק שמומחית לשיווק דיגיטלי, אבל, משלבת גם שיווק במדיות אחרות בהתאם לסוג העסק וקהל היעד.
מגיעה מהעולם הדתי ומומחית לכל מה שקשור בשיווק למגזר בכל המדיות.
גילה בן נאים gilabn3@gmail.com
תגובות
(1 תגובות)
הוסף תגובה
הוסף תגובה
1.
jSqOWreOFNaaKYiTt
world net daily? yee gadsDuring World War II, there were even Jews who collaborated with the Nazis and participated in sending their fellow Jews to death. They became known as 8l0;Hit2er嚢s Jews.” Today, we have “Hollywood Jews,” beautiful people who are so deluded in their leftist ideology that they do not even know, or want to know, what is good for them and their families. triple choke!
Elmira
13/08/2016 13:37:04
בס"ד
שיווק דיגיטלי - "אם אתה לא שם אתה לא קיים" / גילה בן נאים
"אם אתה לא שם, אתה לא קיים" .. נשמע קצת מוגזם ? אז זהו, שלא ..
העולם היום הוא מאוד דיגיטלי, וכך גם עולם השיווק והפרסום..
עסקים שהיו רגילים לפרסם במדיה בכתובה או בשפה המקצועית שיווק אוף ליין, הרגישו האטה בעסק בשנים האחרונות, שלא לדבר על עסקים שהיו רגילים להסתמך על שיווק מפה לאוזן...מי שניסה לרדת לחקר העניין הבין שרוב הלקוחות נמצאים במדיה הדיגיטלית, וכדי לשרוד הוא חייב להיות שם..
עסקים רבים, בעיקר במגזר הדתי, מתקשים לעשות את הסוויץ' וחושבים שהלקוחות שלהם עדיין מסתובבים באותם המקומות, בחלק מהמקרים הם יהיו צודקים לפחות חלקית, בעיקר כשמדובר בעסקים למוצרים פיזיים ולא במוצרי ידע, אבל, גם אז זה מאוד אינדיבידואלי ולא חד משמעי, לדוגמא: חנות בגדים מצליחה שממוקמת פיזית במקום מרכזי, תוכל להמשיך ולהסתדר עם שיווק האוף ליין, לעומת זאת חנות דומה שממוקמת במקום צדדי או מנוהלת וירטואלית, מחנות בבית או מחסן, חייבת לעבור לשיווק דיגיטלי כדי לשרוד.

את מה זה שיווק דיגיטלי, ומה הופך אותו לכל כך אטרקטיבי ?
השיווק הדיגיטלי היא מכונה מאוד משומנת ומי שיודע לתפעל אותה נכון, יכול להגיע להישגים, עליהם הוא רק יכל לחלום בעבר.
שיטתהשיווק הנפוצה בעולם הדיגיטלי, מתבססת על שני כלים עיקריים, פייסבוק ורשימות תפוצה.
בעזרת השיטה, עסקים קטנים יכולים תוך זמן קצר יחסית ליצור לעצמם רשימת תפוצה גדולה של לקוחות פוטנציאליים איתם הם ינהלו מערכת יחסים בעזרת משלוח מיילים או סמסיםוייצרו בהמשך מעמדי מכירה רבים לפי דרישה.
הרעיון הוא ליצור מערכת מסרים חכמה שמבוססת על חריש עמוק של קהל היעד והזירה בה העסק פועל, וליצור סיסטם שמייצר משפך של לקוחות בלחיצת כפתור.
השיווק הדיגיטלי הוא גם שיווק זול יותר והרבה יותר ממוקד, ולקוחות שהיו רגילים בעבר להוציא אלפי שקלים על פרסום בעיתון, לומדים לשווק את עצמם בסכום של רבע עמוד ולהגיע לקהל מדויק למוצר שלהם בזמן הקצר ביותר.
לדוגמא: עסק של דיאטנית באזור גבעת שמואל, יכול ליצור מודעה ממוקדת לנשים או גברים שגרים באזור גבעת שמואל והסביבה, שסובלים מבעיית משקל ומחפשים פיתרון כך שמודעה עם מידע מעניין וחינמי,תופיע ישירות על הדף שלהם והסיכוי שיקליקו וירשמו הוא גבוה מאוד.
לעומת, פרסום בעיתון זה או אחר, שלא בטוח שקהל היעד בכלל יקרא אותה וגם אם כן, לא בטוח שיזכור או ירצה להתקשר.
אז איפה בכל זאת הקץ' אתם בטח שואלים ?
אז זהו, ששיווק דיגיטלי צריך לדעת לעשות נכון, זה לא פרסום של זבנג וגמרנו כמו בעיתון, צריך לבנות אותו נכון ולפעמים זה תהליך שלוקח זמן...
לדוגמא: בעלי עסקים רבים פותחים דף פייסבוק עסקי, וטועים לחשוב שסטטוסים בפייסבוק יביאו להם לקוחות, הם משקיעים בזה הרבה זמן,ששווה הרבה כסף והם לא מבינים למה הטלפון לא מצלצל..

חשוב לדעת, פייסבוק היא בהחלט פלטפורמת שיווק ענקית, עם למעלה ממיליארד משתמשים בעולם וכ4 מיליון בישראל כשהפעילות האינטנסיבית והיומיומית של המשתמשים בפלטפורמה, הופך אותה למעצמת שיווק אדירה !
אבל, כדי לממש את הפוטנציאל של פייסבוק ולמקסם את יכולותיוצריך להכיר את אותוואת כל הפיצ'רים שרוב האנשים לא באמת מכירים.
לכן, כדאי ללמוד לעומק, כדי להבין איך פייסבוק באמת עובד, עסק שלא מוכן להשקיע זמן ו/או כסף בתחילת התהליך, כדי למקסם את היכולות של השיווק הדיגיטלי, לא יצליח לממש את הפוטנציאל שלו והוא רק יפסיד כסף ובסופו של דבר...וככל שהעסק ישקיע יותר הוא ירגיש מהר יותר ובעצמה גדולה יותר את התוצאות.
לסיכום, לפי הסטטיסטיקה 90% מהעסקים הקטנים והבינוניים יסגרו אחת לשלוש שנים...בעל עסק שלא רוצה להיות חלק מהסטטיסטיקה חייב להתאים את עצמו לשוק המקומי... ולהתנהל נכון בזירה שבה העסק שלו פועל.
כפי שהעולם מתנהל היום כנראה שאין מנוס וכמעט כל עסק חייב ללמוד לשווק את העסק שלו בעולם הדיגיטלי... וטוב, שעה אחת קודם.
הכותבת: יועצת שיווק שמומחית לשיווק דיגיטלי, אבל, משלבת גם שיווק במדיות אחרות בהתאם לסוג העסק וקהל היעד.
מגיעה מהעולם הדתי ומומחית לכל מה שקשור בשיווק למגזר בכל המדיות.
גילה בן נאים gilabn3@gmail.com
תגובות
(1 תגובות)
הוסף תגובה
הוסף תגובה
1.
jSqOWreOFNaaKYiTt
world net daily? yee gadsDuring World War II, there were even Jews who collaborated with the Nazis and participated in sending their fellow Jews to death. They became known as 8l0;Hit2er嚢s Jews.” Today, we have “Hollywood Jews,” beautiful people who are so deluded in their leftist ideology that they do not even know, or want to know, what is good for them and their families. triple choke!
Elmira
13/08/2016 13:37:04