כתבות
למה הפסיקו רבני צהר את הקמפיין ל′הסכם מאהבה′?
כ"ב סיון ה'תשע"ו 28/06/2016
מערכת ′פיתה′
מי שחשוף למדיה הכללית, לא יכול היה שלא לראות קמפיין של ארגון רבני צהר שמטרתו לעודד זוגות העומדים להתחתן לחתום לפני כן על 'הסכם מאהבה', שמטרתו למנוע אח"כ, שלא נדע ולא נצטרך, סרבנות גט או דחיית גט. אלא, שהקמפיין הזה הורד, הרבה לפני המועד שתוכנן להסתיים. מה הסיבה?
הקמפיין, שהופק על ידי משרד 'זליגר שומרון תקשורת', עלה בכלי תקשורת מרכזיים דוגמת yNET , עיתון הארץ, כלי תקשורת מגזריים כמו ערוץ 7, אתר סרוגים, אתר כיפה ועוד. כמו כן היו מתוכננים תשדירים בתחנות רדיו מרכזיות ופרסומות על 'הסכמאהבה' בערוץ טלוויזיה. בנוסף עלו ברשתות החברתיות סרטונים סאטירים בנושא ואף הוקם דף פייסבוק על שם עורך הדין "יונה רוט-ווילר".
הקמפיין הסאטירי שיצר והפיק משרד הפרסום 'זליגר שומרון תקשורת' העמיד בבסיסו עורך דין (השחקן גיא לואל) הנאבק בזוגות הבאים לחתום על ההסכם, מתוך ידיעה שירידה באחוז העגונות ומסורבות הגט תפגע בפרנסת עורכי הדין.
לדברי ארגון רבני צהר, בימים האחרונים ומאז עלה הקמפיין התקבלו אלפי תגובות של זוגות המעוניינים לברר פרטים נוספים אודות ההסכם.
יחד עם זאת התקבלו גם טענות מצד עורכי הדין על כך שיש בדמות העו"ד שהוצג בקמפיין להעמיד באור שלילי את קהילת עורכי הדין לענייני משפחה. בעקבות בקשתו של עו"ד רונן דליהו, יו"ר פורום עורכי הדין לענייני משפחה, החליט ארגון רבני צהר להוריד את הקמפיין, כדי שלא לפגוע בעורכי הדין שנתנו את הסכמתם להסכם ואף היו שותפים בניסוחו.
בצהר מבהירים כי מטרת ההסכם כאמור הייתה להעלות את המודעות ולמנוע תופעות של סרבנות או דחיית גט ולא חלילה לפגוע בעורכי הדין והם מצרים על כל פגיעה שנגרמה לעורכי הדין.
תגובות
(1 תגובות)
הוסף תגובה
הוסף תגובה
1.
GomtceyRyhRYOzp
Thanks for your posting. I also believe that laptop computers have grown to be more and more popular right now, and now are sometimes the only type of computer utilized in a household. Simply because at the same time that th1&;#82e7yre becoming more and more affordable, their working power keeps growing to the point where they’re as robust as desktop from just a few years ago.
Nona
13/08/2016 13:35:29
הקמפיין, שהופק על ידי משרד 'זליגר שומרון תקשורת', עלה בכלי תקשורת מרכזיים דוגמת yNET , עיתון הארץ, כלי תקשורת מגזריים כמו ערוץ 7, אתר סרוגים, אתר כיפה ועוד. כמו כן היו מתוכננים תשדירים בתחנות רדיו מרכזיות ופרסומות על 'הסכמאהבה' בערוץ טלוויזיה. בנוסף עלו ברשתות החברתיות סרטונים סאטירים בנושא ואף הוקם דף פייסבוק על שם עורך הדין "יונה רוט-ווילר".
הקמפיין הסאטירי שיצר והפיק משרד הפרסום 'זליגר שומרון תקשורת' העמיד בבסיסו עורך דין (השחקן גיא לואל) הנאבק בזוגות הבאים לחתום על ההסכם, מתוך ידיעה שירידה באחוז העגונות ומסורבות הגט תפגע בפרנסת עורכי הדין.
לדברי ארגון רבני צהר, בימים האחרונים ומאז עלה הקמפיין התקבלו אלפי תגובות של זוגות המעוניינים לברר פרטים נוספים אודות ההסכם.
יחד עם זאת התקבלו גם טענות מצד עורכי הדין על כך שיש בדמות העו"ד שהוצג בקמפיין להעמיד באור שלילי את קהילת עורכי הדין לענייני משפחה. בעקבות בקשתו של עו"ד רונן דליהו, יו"ר פורום עורכי הדין לענייני משפחה, החליט ארגון רבני צהר להוריד את הקמפיין, כדי שלא לפגוע בעורכי הדין שנתנו את הסכמתם להסכם ואף היו שותפים בניסוחו.
בצהר מבהירים כי מטרת ההסכם כאמור הייתה להעלות את המודעות ולמנוע תופעות של סרבנות או דחיית גט ולא חלילה לפגוע בעורכי הדין והם מצרים על כל פגיעה שנגרמה לעורכי הדין.
תגובות
(1 תגובות)
הוסף תגובה
הוסף תגובה
1.
GomtceyRyhRYOzp
Thanks for your posting. I also believe that laptop computers have grown to be more and more popular right now, and now are sometimes the only type of computer utilized in a household. Simply because at the same time that th1&;#82e7yre becoming more and more affordable, their working power keeps growing to the point where they’re as robust as desktop from just a few years ago.
Nona
13/08/2016 13:35:29