ספורט
ראש העיר והנהלת העיר כנראה ,הצילו את הפועל פ"ת מירידה לליגה א′
ה' אב ה'תשע"ו 09/08/2016
מערכת "פיתה"
בשעות הבוקר המוקדמות התקבלה בתדהמה הודעה בקבוצת הכדורגל של הפועל פ"ת כי הקבוצה הבוגרת תשחק בעונה הבאה בליגה א'.
ראש העיר איציק ברוורמן ,שוחח עם ראשי המועדון ועם אחד מבכירי האוהדים , לכשהבין את גודל הבעיה החליט לשלוח מכתב לבקרה התקציבית ובו הודיע כי העירייה תגבה את התקציב החסר לקבוצה שאותו היא צריכה כדי שיאושר לקבוצה לשחק בליגה הלאומית
לאחר מכן פירסם דובר העירייה חזי חקק את הודעה הבאה:
ראש העיר והנהלת העיר עושים כל שביכולתם על מנת לסייע לקבוצות הספורט בעיר ובפרט להפועל פתח תקוה.
לאור מצבה הלא פשוט אליו נקלעה קבוצת הפועל פתח תקוה, העירייה העבירה היום (ג') מכתב לבקרה התקציבית, דבר שיסייע בידי הקבוצה לעבור את הליכי הבקרה.
ראש העיר איציק ברוורמן ומנכ"ל העירייה יעקב ממן מצויים בקשר שוטף עם אנשי הפועל פתח תקוה וכולנו מקווים שהקבוצה תשוב לפעילות שוטפת
ותחדש ימיה כקדם.
כאמור בשעות הבוקר עופר אורליצקי יו"ר הרשות לבקרה תקציבית הודיע לבעל הקבוצה דורון גלאנט כי לאור אי יכולת הקבוצה להוכיח כי תעמוד בשנה הבאה בתקציב המינימום לליגה הלאומית.
כבר לפני שבוע נשלחה הזהרה בנושא לקבוצה וניתנה לה ארכה של שבוע לעמוד בתקציב ולהוכיח יכולת תקציבית, הבעלים הודיעו לכל מי ששאל שאין מה לדאוג והכל יהיה בסדר.
כנראה שלראשי הבקרה התקציבית נמאס מהסחבת ולכן הודיעו היום במפתיע להנהלה שלא ימתינו יותר והם מודיעים במידי שהקבוצה תרד לליגה א' בשנה הבאה.

קבוצת הנוער בחגיגות הזכיה בגביע המדינה בשנה שעברה ( קצת מהנחת שהיה לאוהדים בעונה האחרונה)
בקבוצה גם לאחר ההודעה משדרים אופטימיות שהכל יהיה בסדר,והזכירו לכולם שיש להם אפשרות לפי התקנון לערער על ההחלטה.
בשעות האחרונות מעבירים ראשי הקבוצה בקבוצות הפייסבוק השונות , הודעות הרגעה על כך שנערכים מגעים מול העירייה כדי שתעזור להמציא ערבות לכספים החסרים בבקרה.
גם במשחק האחרון ,שהיה ביום שישי האחרון ובו פ"ת נוצחה במסגרת גביע הטוטו 3-1 שיחקו רק שלושה שחקני בוגרים וכל השאר שחקני נוער ,מאחר שרק שלושת השחקנים אושרו בבקרה התקציבית.

פז בן ארי קפטן בקבוצת הנוער שפ"ת לא הצליחה לשמור אותו במועדון ועבר לבני יהודה
הקבוצה קיבלה אפשרות לערער על ההחלטה עד יום חמישי בשעה16:00
תגובות
(2 תגובות)
הוסף תגובה
הוסף תגובה
2.
עבודה מהבית
דרושים לעבודה מהבית בהעתק הדבק (הזנת תוכן ונתונים), אפשרות להגיע ל-250-450 ש"ח ביום! העתק הדבק של פוסטים בפייסבוק או באתרים שתקבלו מאיתנו! פרטים נוספים ינתנו בוואטספ 050-6158874 רווית
ירון
21/07/2023 23:55:32
1.
עבודה מהבית
דרושים לעבודה מהבית בהעתק הדבק (הזנת תוכן ונתונים), אפשרות להגיע ל-250-450 ש"ח ביום! העתק הדבק של פוסטים בפייסבוק או באתרים שתקבלו מאיתנו! פרטים נוספים ינתנו בוואטספ 050-6158874 רווית
מיטל
01/07/2023 18:36:38
ראש העיר איציק ברוורמן ,שוחח עם ראשי המועדון ועם אחד מבכירי האוהדים , לכשהבין את גודל הבעיה החליט לשלוח מכתב לבקרה התקציבית ובו הודיע כי העירייה תגבה את התקציב החסר לקבוצה שאותו היא צריכה כדי שיאושר לקבוצה לשחק בליגה הלאומית
לאחר מכן פירסם דובר העירייה חזי חקק את הודעה הבאה:
ראש העיר והנהלת העיר עושים כל שביכולתם על מנת לסייע לקבוצות הספורט בעיר ובפרט להפועל פתח תקוה.
לאור מצבה הלא פשוט אליו נקלעה קבוצת הפועל פתח תקוה, העירייה העבירה היום (ג') מכתב לבקרה התקציבית, דבר שיסייע בידי הקבוצה לעבור את הליכי הבקרה.
ראש העיר איציק ברוורמן ומנכ"ל העירייה יעקב ממן מצויים בקשר שוטף עם אנשי הפועל פתח תקוה וכולנו מקווים שהקבוצה תשוב לפעילות שוטפת
ותחדש ימיה כקדם.
כאמור בשעות הבוקר עופר אורליצקי יו"ר הרשות לבקרה תקציבית הודיע לבעל הקבוצה דורון גלאנט כי לאור אי יכולת הקבוצה להוכיח כי תעמוד בשנה הבאה בתקציב המינימום לליגה הלאומית.
כבר לפני שבוע נשלחה הזהרה בנושא לקבוצה וניתנה לה ארכה של שבוע לעמוד בתקציב ולהוכיח יכולת תקציבית, הבעלים הודיעו לכל מי ששאל שאין מה לדאוג והכל יהיה בסדר.
כנראה שלראשי הבקרה התקציבית נמאס מהסחבת ולכן הודיעו היום במפתיע להנהלה שלא ימתינו יותר והם מודיעים במידי שהקבוצה תרד לליגה א' בשנה הבאה.

קבוצת הנוער בחגיגות הזכיה בגביע המדינה בשנה שעברה ( קצת מהנחת שהיה לאוהדים בעונה האחרונה)
בקבוצה גם לאחר ההודעה משדרים אופטימיות שהכל יהיה בסדר,והזכירו לכולם שיש להם אפשרות לפי התקנון לערער על ההחלטה.
בשעות האחרונות מעבירים ראשי הקבוצה בקבוצות הפייסבוק השונות , הודעות הרגעה על כך שנערכים מגעים מול העירייה כדי שתעזור להמציא ערבות לכספים החסרים בבקרה.
גם במשחק האחרון ,שהיה ביום שישי האחרון ובו פ"ת נוצחה במסגרת גביע הטוטו 3-1 שיחקו רק שלושה שחקני בוגרים וכל השאר שחקני נוער ,מאחר שרק שלושת השחקנים אושרו בבקרה התקציבית.

פז בן ארי קפטן בקבוצת הנוער שפ"ת לא הצליחה לשמור אותו במועדון ועבר לבני יהודה
הקבוצה קיבלה אפשרות לערער על ההחלטה עד יום חמישי בשעה16:00
תגובות
(2 תגובות)
הוסף תגובה
הוסף תגובה
2.
עבודה מהבית
דרושים לעבודה מהבית בהעתק הדבק (הזנת תוכן ונתונים), אפשרות להגיע ל-250-450 ש"ח ביום! העתק הדבק של פוסטים בפייסבוק או באתרים שתקבלו מאיתנו! פרטים נוספים ינתנו בוואטספ 050-6158874 רווית
ירון
21/07/2023 23:55:32
1.
עבודה מהבית
דרושים לעבודה מהבית בהעתק הדבק (הזנת תוכן ונתונים), אפשרות להגיע ל-250-450 ש"ח ביום! העתק הדבק של פוסטים בפייסבוק או באתרים שתקבלו מאיתנו! פרטים נוספים ינתנו בוואטספ 050-6158874 רווית
מיטל
01/07/2023 18:36:38
ידיעות בקצרה
כתבות
הנחיות מצילות חיים לקראת גל החום
06/08/2025
מקומי
מרוץ הלילה נדחה בחודשיים
29/07/2025
חינוך
חרדים ומשרתים
21/07/2025
מקומי
איך תונצח המלחמה בפ"ת?
26/06/2025
כתבות
רחוקות מהבית - קרובות ללב
24/06/2025
מקומי
ממשיכים בשידרוג מרכז העיר
24/06/2025
מקומי
מה העלתה בחכתה סוכנת קטינה שהפעילה המשטרה בפ"ת?
23/06/2025
כתבות
פעם מתנדב, תמיד מתנדב
22/06/2025
מקומי
פחות אוטובוסים יסעו בשכונה
26/05/2025
מלחמת "חרבות ברזל" בפתח תקווה
מתפללים לשחרורם
14/11/2023





