- כ"ד ניסן ה'תשפ"ה 22/04/2025′וואלה′: הצוללן שהותקף אמש על ידי כריש הוא בן 40 מפתח תקווה. בני משפחתו מספרים שהוא "חובב כרישים"
לבריאות
לראשונה בישראל; "מודיעין מסתובב" בבילינסון
ח' אלול ה'תשע"ו 11/09/2016
מערכת ′פיתה′
בבי"ח בבילינסון שמו לב לכך שחלק מאלפי האנשים שפוקדים את בית החולים מתקשים למצוא את דרכם והחליטו ליזום פרויקט ייחודי – "מודיעין מסתובב".
מה עשו? הציבו מתנדבים שתפקידם לקחת יד ביד את אלו שאיבדו את דרכם אל מחוז חפצם. בארה"ב הדבר נעשה במספר בתי חולים מאחר ונמצא כי החרדה שבה נמצאים אנשים בהגיעם לבית חולים מקשה עליהם להתמצא במסדרונות בית החולים. המטרה להקל ולהפחית את הרגשת הזרות בהגעה לבית החולים.
שלום דוד גמליאל, מתנדב בבילינסון כמסייע במערך המודיעין המסתובב: "אני מרגיש שאני עוזר לאנשים במקום ובזמן שבו הם זקוקים לעזרה. מאחר ואני מסתובב בכל רחבי בית החולים יש לי האפשרות לאתר את מי שצריך הכוונה וכך מרגיש סיפוק גדול בהתנדבותי/"

אפרת מילנר, מנהלת יחידת השירות, בילינסון: "בית חולים הוא מקום גדול ומסובך להתמצאות. מורכבות המבנים ושמות היחידות עלולים לבלבל ולהקשות על המבקרים להגיע ליעדם. כשאדם מגיע לבית החולים, ברוב המקרים הוא מלא בחששות ובאי וודאות. לפעמים הוא מצוי ברגעים קשים ועצובים, לעיתים קשה לו להתנייד או שהוא סובל מכאבים – זה מקשה על ההתמצאות שלו. מעבר לכל השילוט והאמצעים הטכנולוגיים - אנו מאמינים שסיוע של אנשים לאנשים, ברגע של לחץ או מצוקה, כבר בכניסה לשערי בית החולים, מסייע למטופלינו: להגיע בפשטות ליעדם, להפחית את הלחץ והחרדה ולהרגיש שאנחנו כאן בשבילם. שירות כזה קיים בבתי חולים גדולים בארה"ב – ואנו גאים להיות הראשונים בארץ המעניקים שירות זה למטופלינו".
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
מה עשו? הציבו מתנדבים שתפקידם לקחת יד ביד את אלו שאיבדו את דרכם אל מחוז חפצם. בארה"ב הדבר נעשה במספר בתי חולים מאחר ונמצא כי החרדה שבה נמצאים אנשים בהגיעם לבית חולים מקשה עליהם להתמצא במסדרונות בית החולים. המטרה להקל ולהפחית את הרגשת הזרות בהגעה לבית החולים.
שלום דוד גמליאל, מתנדב בבילינסון כמסייע במערך המודיעין המסתובב: "אני מרגיש שאני עוזר לאנשים במקום ובזמן שבו הם זקוקים לעזרה. מאחר ואני מסתובב בכל רחבי בית החולים יש לי האפשרות לאתר את מי שצריך הכוונה וכך מרגיש סיפוק גדול בהתנדבותי/"

אפרת מילנר, מנהלת יחידת השירות, בילינסון: "בית חולים הוא מקום גדול ומסובך להתמצאות. מורכבות המבנים ושמות היחידות עלולים לבלבל ולהקשות על המבקרים להגיע ליעדם. כשאדם מגיע לבית החולים, ברוב המקרים הוא מלא בחששות ובאי וודאות. לפעמים הוא מצוי ברגעים קשים ועצובים, לעיתים קשה לו להתנייד או שהוא סובל מכאבים – זה מקשה על ההתמצאות שלו. מעבר לכל השילוט והאמצעים הטכנולוגיים - אנו מאמינים שסיוע של אנשים לאנשים, ברגע של לחץ או מצוקה, כבר בכניסה לשערי בית החולים, מסייע למטופלינו: להגיע בפשטות ליעדם, להפחית את הלחץ והחרדה ולהרגיש שאנחנו כאן בשבילם. שירות כזה קיים בבתי חולים גדולים בארה"ב – ואנו גאים להיות הראשונים בארץ המעניקים שירות זה למטופלינו".
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה