- כ"ד ניסן ה'תשפ"ה 22/04/2025′וואלה′: הצוללן שהותקף אמש על ידי כריש הוא בן 40 מפתח תקווה. בני משפחתו מספרים שהוא "חובב כרישים"
כתבות
מדברים חינוך
ב' אדר ה'תשע"ז 28/02/2017
מערכת ′פיתה′
צוות עיר שכלל יותר מ-100 משתתפים ביניהם אנשי חינוך והוראה, אנשי פיקוח והרשות העירונית, הורים, מורים, מנהלים, גננות ותלמידים, התכנס באחרונה לשיחה על אקלים בבתי הספר ובמוסדות החינוך.
צוות עיר הינו ועדת היגוי עירונית חינוכית, הכוללת את כל הגורמים הנוגעים לחינוך בעיר של מינהל החינוך ומשרד החינוך. השנה, בחר צוות עיר לדון במדדי יחסי קרבה ואכפתיות לקידום אקלים מיטבי במוסדות החינוך בעיר.
.jpg)
(15).jpg)
צילומים: דוברות העירייה
כחלק מהמהלך, ובהמשך לעבודה שיתופית עם ועד ההורים העירוני, צוות עיר ונציגות ההורים יזמו מפגש שולחנות עגולים עירוני שמטרותיו היו לייצר שיח משותף של כל הגורמים המעורבים – מנהלים, מורים, גננות מובילות, תלמידים, הורים, חברי צוות עיר (פיקוח ורשות) ודרכם לחדד את המושגים וליצור שיח משותף ליישום במערכת כתרבות ארגונית.
במפגש שהתקיים בפסג"ה בפתח-תקוה נטלו חלק יותר מ-100 משתתפים, שישבו בתשעה מעגלי שיח, באווירה של שיתוף אמתי ושיח פתוח. חשיבות המפגש באה לידי ביטוי במשובים שהתקבלו, בהם המשתתפים הודו על המפגש, על ההזדמנות לשיח אחר, פתוח ומשמעותי, והביעו רצון למפגשים נוספים מסוג זה. בעקבות ההבנות והתובנות מהמפגש תבנה תכנית לקידום ושיפור האקלים במערכות החינוך בעיר.
רמי הופנברג, מנהל מינהל החינוך: "האירוע משקף את תרבות שיתוף הפעולה בין כל חלקי "קהילת החינוך" של פתח תקוה ומאפשר לאנשי החינוך, להורים ולתלמידים לשמוע ולראות את נקודת המבט אחד של השני".
אלי מור יו"ר ועד ההורים המרכזי: "המפגש היה אירוע מכונן ומשמעותי ביותר. התלמידים כמו גם צוותי החינוך דיברו בפתיחות והשיח היה פורה ביותר".
שחר מאור תלמידת י"ב בתיכון שש שנתי גולדה: "המפגש היה מעניין מאד. זו הייתה הזדמנות לשמוע מה המורים והמנהלים חושבים על האקלים בבית הספר ולספר איך אנחנו כתלמידים חווים אותו ומה לדעתנו צריך לשנות או לשפר".
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
צוות עיר שכלל יותר מ-100 משתתפים ביניהם אנשי חינוך והוראה, אנשי פיקוח והרשות העירונית, הורים, מורים, מנהלים, גננות ותלמידים, התכנס באחרונה לשיחה על אקלים בבתי הספר ובמוסדות החינוך.
צוות עיר הינו ועדת היגוי עירונית חינוכית, הכוללת את כל הגורמים הנוגעים לחינוך בעיר של מינהל החינוך ומשרד החינוך. השנה, בחר צוות עיר לדון במדדי יחסי קרבה ואכפתיות לקידום אקלים מיטבי במוסדות החינוך בעיר.
.jpg)
(15).jpg)
צילומים: דוברות העירייה
כחלק מהמהלך, ובהמשך לעבודה שיתופית עם ועד ההורים העירוני, צוות עיר ונציגות ההורים יזמו מפגש שולחנות עגולים עירוני שמטרותיו היו לייצר שיח משותף של כל הגורמים המעורבים – מנהלים, מורים, גננות מובילות, תלמידים, הורים, חברי צוות עיר (פיקוח ורשות) ודרכם לחדד את המושגים וליצור שיח משותף ליישום במערכת כתרבות ארגונית.
במפגש שהתקיים בפסג"ה בפתח-תקוה נטלו חלק יותר מ-100 משתתפים, שישבו בתשעה מעגלי שיח, באווירה של שיתוף אמתי ושיח פתוח. חשיבות המפגש באה לידי ביטוי במשובים שהתקבלו, בהם המשתתפים הודו על המפגש, על ההזדמנות לשיח אחר, פתוח ומשמעותי, והביעו רצון למפגשים נוספים מסוג זה. בעקבות ההבנות והתובנות מהמפגש תבנה תכנית לקידום ושיפור האקלים במערכות החינוך בעיר.
רמי הופנברג, מנהל מינהל החינוך: "האירוע משקף את תרבות שיתוף הפעולה בין כל חלקי "קהילת החינוך" של פתח תקוה ומאפשר לאנשי החינוך, להורים ולתלמידים לשמוע ולראות את נקודת המבט אחד של השני".
אלי מור יו"ר ועד ההורים המרכזי: "המפגש היה אירוע מכונן ומשמעותי ביותר. התלמידים כמו גם צוותי החינוך דיברו בפתיחות והשיח היה פורה ביותר".
שחר מאור תלמידת י"ב בתיכון שש שנתי גולדה: "המפגש היה מעניין מאד. זו הייתה הזדמנות לשמוע מה המורים והמנהלים חושבים על האקלים בבית הספר ולספר איך אנחנו כתלמידים חווים אותו ומה לדעתנו צריך לשנות או לשפר".
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה