- כ"ד ניסן ה'תשפ"ה 22/04/2025′וואלה′: הצוללן שהותקף אמש על ידי כריש הוא בן 40 מפתח תקווה. בני משפחתו מספרים שהוא "חובב כרישים"
כתבות
המחלוקות על סרקין נשארו, האווירה השתפרה
כ"א אב ה'תשע"ז 13/08/2017
מערכת ′פיתה′
במפגש שנערך הבוקר (יום ראשון) ביוזמתו של יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם, נפגשו ראש העיר פתח תקווה איציק ברוורמן, ויו"ר המועצה האיזורית דרום השרון מוטי דלג׳ו יחד עם יו"ר מטה הדיור במשרד האוצר אביגדור יצחקי, יו"ר רשות מקרקעי ישראל עדיאל שמרון, ונציגים ממשרד הביטחון והאוצר.
הפגישה הינה המשך ישיר לדיון שנערך בוועדת הפנים והסביבה לפני כחודש, ובמהלכו הודיע יו"ר הוועדה ח"כ אמסלם כי יקיים פגישה בהקדם בין הצדדים.
במהלך הדיון חזר ראש העיר איציק ברוורמן על דרישותיו הבלתי מתפשרות, לפיהן, תכנון פתרונות התחבורה במסגרת פרויקט מחנה סירקין, חייב להתבצע לפני ביצוע הבניה בפועל, ובמסגרת תוכנית שלבית, זאת על מנת לוודא תכנון נכון ועל מנת שלא ליצור לחץ פתאומי על הכבישים והתשתיות, ובכך לאפשר בניה מחושבת ומתוכננת שתימנע פיתרון בעיית דיור על חשבון בעיה חמורה לא פחות- הפקקים.
אביגדור יצחקי מצידו חזר על טענותיו שיש צורך דחוף בבניה וכי תכנון התחבורה ייעשה בשלב מאוחר יותר.
ראש העיר ברוורמן הביע התנגדות נחרצת ודרש תכנון תחבורתי באופן מיידי, עוד לפני הבנייה. "לא יתכן שהאיזור כולו יקרוס בגלל הלחץ לפתור את בעיית הדיור. את בעיית הדיור יפתרו. היום או מחר. אבל הפקקים והקריסה בתשתיות יישארו איתנו לנצח. לא אתן לכך להתרחש. זו חובתי לתושבי עירי", אמר ראש העיר.
יו"ר ועדת הפנים דודי אמסלם, הביע תמיכה בעמדת ראש העיר ברוורמן ואמר: "תכנון תחבורה חייב לבוא לפני הבניה. אין אפשרות אחרת. לא יכול להיות מצב הפוך". אמסלם גם קרא לאביגדור יצחקי ולנציגי האוצר הביטחון, למצוא דרך לגשר על הפערים בינו לבין ראש העיר ברוורמן. "שיתוף הפעולה ביניכם לראשי הרשויות חשוב מאוד כדי לקדם את תוכניות הבניה ולא לתקוע אותן".

צילום ארכיון: ברוורמן, יו"ר ועדת הפנים ח"כ אמסלם, יו"ר מטה מאבק סירקין משה פישר וסגנית רה"ע הגב׳ אורנה דוידאי
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
הפגישה הינה המשך ישיר לדיון שנערך בוועדת הפנים והסביבה לפני כחודש, ובמהלכו הודיע יו"ר הוועדה ח"כ אמסלם כי יקיים פגישה בהקדם בין הצדדים.
במהלך הדיון חזר ראש העיר איציק ברוורמן על דרישותיו הבלתי מתפשרות, לפיהן, תכנון פתרונות התחבורה במסגרת פרויקט מחנה סירקין, חייב להתבצע לפני ביצוע הבניה בפועל, ובמסגרת תוכנית שלבית, זאת על מנת לוודא תכנון נכון ועל מנת שלא ליצור לחץ פתאומי על הכבישים והתשתיות, ובכך לאפשר בניה מחושבת ומתוכננת שתימנע פיתרון בעיית דיור על חשבון בעיה חמורה לא פחות- הפקקים.
אביגדור יצחקי מצידו חזר על טענותיו שיש צורך דחוף בבניה וכי תכנון התחבורה ייעשה בשלב מאוחר יותר.
ראש העיר ברוורמן הביע התנגדות נחרצת ודרש תכנון תחבורתי באופן מיידי, עוד לפני הבנייה. "לא יתכן שהאיזור כולו יקרוס בגלל הלחץ לפתור את בעיית הדיור. את בעיית הדיור יפתרו. היום או מחר. אבל הפקקים והקריסה בתשתיות יישארו איתנו לנצח. לא אתן לכך להתרחש. זו חובתי לתושבי עירי", אמר ראש העיר.
יו"ר ועדת הפנים דודי אמסלם, הביע תמיכה בעמדת ראש העיר ברוורמן ואמר: "תכנון תחבורה חייב לבוא לפני הבניה. אין אפשרות אחרת. לא יכול להיות מצב הפוך". אמסלם גם קרא לאביגדור יצחקי ולנציגי האוצר הביטחון, למצוא דרך לגשר על הפערים בינו לבין ראש העיר ברוורמן. "שיתוף הפעולה ביניכם לראשי הרשויות חשוב מאוד כדי לקדם את תוכניות הבניה ולא לתקוע אותן".

צילום ארכיון: ברוורמן, יו"ר ועדת הפנים ח"כ אמסלם, יו"ר מטה מאבק סירקין משה פישר וסגנית רה"ע הגב׳ אורנה דוידאי
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה