- כ"ד ניסן ה'תשפ"ה 22/04/2025′וואלה′: הצוללן שהותקף אמש על ידי כריש הוא בן 40 מפתח תקווה. בני משפחתו מספרים שהוא "חובב כרישים"
חינוך
שבוע העליות
י"א חשון ה'תשע"ח 31/10/2017
מערכת ′פיתה′
"שבוע העליות" בו מוקירים ומעריכים את העליות השונות ואת החוויה של העולים, צויין במוסדות החינוך.
משלחת של בכירים ממחוז תל אביב, ביקרה ביום רביעי בתיכון אמית אלירז בניהולו של הרב יאיר שטבון ובחטיבת אחד העם ורבר בניהולה של שרית קיצוני, לציון שבוע העליות.
בין האורחים מאיה שריר – מנהלת אגף קליטת תלמידים עולים משרד החינוך, רויטל דותן – ממונה על ארגון הלימודים אגף קליטת תלמידים עולים, תמי צלניקר – קת"ע חמד ת"א, רונית רדמונד – קת"ע מ"מ, רמי הופנברג ראש מינהל החינוך, רויטל שפירא מנהלת האגף לחינוך על יסודי.

באמי"ת אלירז

בוורבר
התלמידים הציגו בפני האורחים מצגות בנושא עליה, קיימו שיח, שרו בשפות שונות, רקדו וקיימו פעילויות שונות בנושא.
דברים שכתבה מאיה שריר מנהלת אגף קליטת תלמידים עולים, משרד החינוך לרב יאיר שיטבון מנהל תיכון אמי"ת אלירז:
"התרשמנו שבבית הספר נעשית עבודה מערכתית ומקצועית עם התלמידים העולים כאשר יש חשיבה על מענה ייחודי לתלמידים העולים בהתאם לצרכיהם מחד ודאגה לשילובם הלימודי, החברתי והתרבותי מאידך.
בשבוע עליות השכלתם להכניס את הנושא לכיתות ולמקצועות הלימוד השונים באופן שמעצים את התלמידים העולים בביה"ס ומעלה על נס את מפעל העלייה לישראל לאורך הדורות. קירות ביה"ס משקפים את ההיבטים הרב תרבותיים הבאים לידי ביטוי גם במגוון האוכלוסיות המרכיבות את ביה"ס, מורים ותלמידים".
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
משלחת של בכירים ממחוז תל אביב, ביקרה ביום רביעי בתיכון אמית אלירז בניהולו של הרב יאיר שטבון ובחטיבת אחד העם ורבר בניהולה של שרית קיצוני, לציון שבוע העליות.
בין האורחים מאיה שריר – מנהלת אגף קליטת תלמידים עולים משרד החינוך, רויטל דותן – ממונה על ארגון הלימודים אגף קליטת תלמידים עולים, תמי צלניקר – קת"ע חמד ת"א, רונית רדמונד – קת"ע מ"מ, רמי הופנברג ראש מינהל החינוך, רויטל שפירא מנהלת האגף לחינוך על יסודי.

באמי"ת אלירז

בוורבר
התלמידים הציגו בפני האורחים מצגות בנושא עליה, קיימו שיח, שרו בשפות שונות, רקדו וקיימו פעילויות שונות בנושא.
דברים שכתבה מאיה שריר מנהלת אגף קליטת תלמידים עולים, משרד החינוך לרב יאיר שיטבון מנהל תיכון אמי"ת אלירז:
"התרשמנו שבבית הספר נעשית עבודה מערכתית ומקצועית עם התלמידים העולים כאשר יש חשיבה על מענה ייחודי לתלמידים העולים בהתאם לצרכיהם מחד ודאגה לשילובם הלימודי, החברתי והתרבותי מאידך.
בשבוע עליות השכלתם להכניס את הנושא לכיתות ולמקצועות הלימוד השונים באופן שמעצים את התלמידים העולים בביה"ס ומעלה על נס את מפעל העלייה לישראל לאורך הדורות. קירות ביה"ס משקפים את ההיבטים הרב תרבותיים הבאים לידי ביטוי גם במגוון האוכלוסיות המרכיבות את ביה"ס, מורים ותלמידים".
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה