כתבות
סמוטריץ: אבדוק שוב את נחיצות הנת"צ בהדר גנים
כ"ט תמוז ה'תשע"ט 01/08/2019
מערכת "פיתה"
במפגש שערך שר התחבורה בצלאל סמוטריץ בעיר פ"ת הוא הבטיח לבדוק שוב את נחיצות הנת"צ בשכונת הדר גנים.
שר התחבורה החל את הביקור בשעות הבוקר בלשכתו של ראש העיר רמי גרינברג נביחד עם צוות משרד התחבורה ואנשי נתיבי אילון בראשות המנכל איתמר בן מאיר ובו קיבל סקירה על כל נושא התחבורה הבוערים שבהם צריך לטפל. לאחר מכן נערך סיור ברכבת סגולה ובאיזור הרכבת התחתית בהמשך בשכונת הדר גנים בעיקר ברחוב מנחם בגין ולאחר מכן בשעה 13:00 מפגש עם נציגות מתושבי השכונה .
ראש העיר הודה לשר סמוטריץ על ביקורו בעיר שהתחיל כבר בשעות הבוקר וכלל כאמור מספר מוקדים חשובים בעיר . גרינברג ציין את השיח שמתנהל בחודשים האחרונים מול תושבי השכונה הדר גנים בנושא הנת"צ שאמור להיות ברחוב מנחם בגין והוא שמח שאנשי משרד התחבורה הגיעו לעיר פעם נוספת כדי לתת מענה לתושבים על כל הנשואים התחבורתיים שאמורים להיות באיזור ובפרט בשכונת הדר גנים.
השר ביקש בתחילה לפני שאנשי המקצוע ידברו להודות ליו"ר ועד השכונה גילה בן נאים שכבר מהיום הראשון במשרדו היא דיברה איתו והעלת את בעיות השכונה בעיקר בנושא התחבורתי ודאגה לקיים אימו מספר מפגשים ולהזמינו לביקור בשטח.
השר הוסיף שהוא ישמח לשמוע את התושבים , אבל מה שקרה במפגשים קודמים שבו נכחו אנשי משרדו והותקפו על ידי התושבים לא מקובל עליו.
"אנשי משרד התחבורה עושים ימים כלילות בעבודתם ומי שרוצה לתקוף אותם שיתקוף אותי ויבוא אלי בתלונות "

איתמר בן מאיר השר סמוטריץ ,איציק דיעי , רמי גרינברג ,גילה בן נאים
השר סמוטריץ שיבח את ראש העיר רמי גרינברג על המרץ הרב שיש לו ועל העבודה הרבה שהוא עושה בעיר.
הוא הסביר שבקדנציה הקודמת העירייה חתמה על מזכר הבנות של מהיר לעיר קצר וגרינברג שהבין שמהיר לעיר קצר יגרום למי שיצא ממקום אחד הוא יתקע בפפק במקום אחר להחיב את הפרויקט כדי לתת מענה רחב ושאנשים יוכלו להנות מנתיבי תחבורה מהירים שיביאו אותם במהירות למחוז חפצם.
במפגש מלבד אנשי משרד התחבורה השתתפו גם סגן ראש העיר איציק דיעי וחבר מועצת העיר צבי בליץ
מנכ"ל נתיבי אילון איתמר בן מאיר הסביר את חשיבות הפרויקט בשכונה.
משדרגים את כל האיזור האורבני ,הכל יהיה משודרג מרצפות חדשות,גינון חדש.
הרחוב יקבל מתיחת פנים מקצה אל קצה,למרות שלא מורדים נתיבי נסיעה אלה מוסיפיםאחד לפני כל צומת כ30 מטר נתיב נוסף שייוחד לאוטובוסים.
אומנם יהיו בין עשרה לשניים עשר רמזורים כשהמטרה לתת עדיפות גם להולכי הרגל בשכונה כשהמשרד מודע לכמות התושבים והולכי הרגל.
השר התערב ואמר שבנסיעה שהוא עשה לפני כמה דקות עם ראש העיר ונציגי המשרד ברחובות השכונה ובמיוחד במנחם בגין ,אנשים יורדים לרחוב ללא מעברי חציה וללא שום בטיחות ,מצב כזה לא יכול להמשך. והוא הוסיף שאין ספק שלבטיחות הולי רגל רמזורים עדיפים על ככרות.
בן אליהו הוסיף שבתכנון ישנה מחשבה רבה ואין כל כוונה לפגוע בשכונה אלה להפך. הוא גם הבטיח שאין כל כוונה להסיט תחבורה משכונת סירקין או כביש 40 לתוך השכונה וכל הדיס אינפורמציה הזאת פשוט לא נכון.
אריק חמו תושב השכונה ופעיל במאבק כנגד הנת"צ ביקש להבין איך בכביש של 2 ק"מ מצד לצד ישנה כונה להביא 12 רמזורים כשזה אמור כל 170 מטר רמזור, בנוסף אמר שמבדיקה שעשו בשכונה התברר שרוב המכוניות נוסעות בשכונה לכוון כבישים שבכלל לא מתוכננים ביציאה ממנה ככבישי מהיר לעיר, זאת אומרת לכוון רחוב וולפסון במרכז העיר ,רוב תושבי השכונה יוצאים לכוון 40-471-6 ובכלל לא בכוון שמתוכננת התוכנית. אז מה נותנת התוכנית בעצם לשכונה.
תושב אחר שאל : אני לא מבין בכלל למה דווקא בשכונה? יש כבישים קרובים אלינו שאנחנו יכולים בכמה דקות ללכת לשם.מה נחיצות בכלל שזה יהיה בשכונה.
השר סמוטריץ ענה על כך: שהוא שאל את השאלה ואמנם קיבל תשובה והוא לא רוצה כרגע לומר אותה אלה לשבת שוב עם אנשי המשרד, ללמוד את תשובתם ולחזור לתושבים.
הוא גם הוסיף שבמידה והתברר שבאמת אין צורך לא תהיה לו שום בעיה להגיד סליחה טעינו .
יש למשרד ולעייריה מה לעשות עם 35 מליון שקל שתוקצבו להדר גנים והוא מבטיח שהכסף יהיה לדברים אחרים תחבורתיים עם לא יבוצע בהדר גנים והוא ימצא עם ראש העיר איפה להשקיע את הכסף.
ראש העיר סיים את המפגש והודה לשר שוב על כך שהשקיע את זמנו בעיר פ"ת משעות הבוקר לא רק בנושא הדר גנים אלה גם בנושא תחנת הרכבת סגולה ובפריוקט הרכבת הקלה בעיר., ראש העיר הודה לסגנו איציק דיעי , לאנשי משרד התחבורה ולתושבים שהגיעו למפגש.

צילום 'פיתה'
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
שר התחבורה החל את הביקור בשעות הבוקר בלשכתו של ראש העיר רמי גרינברג נביחד עם צוות משרד התחבורה ואנשי נתיבי אילון בראשות המנכל איתמר בן מאיר ובו קיבל סקירה על כל נושא התחבורה הבוערים שבהם צריך לטפל. לאחר מכן נערך סיור ברכבת סגולה ובאיזור הרכבת התחתית בהמשך בשכונת הדר גנים בעיקר ברחוב מנחם בגין ולאחר מכן בשעה 13:00 מפגש עם נציגות מתושבי השכונה .
ראש העיר הודה לשר סמוטריץ על ביקורו בעיר שהתחיל כבר בשעות הבוקר וכלל כאמור מספר מוקדים חשובים בעיר . גרינברג ציין את השיח שמתנהל בחודשים האחרונים מול תושבי השכונה הדר גנים בנושא הנת"צ שאמור להיות ברחוב מנחם בגין והוא שמח שאנשי משרד התחבורה הגיעו לעיר פעם נוספת כדי לתת מענה לתושבים על כל הנשואים התחבורתיים שאמורים להיות באיזור ובפרט בשכונת הדר גנים.
השר ביקש בתחילה לפני שאנשי המקצוע ידברו להודות ליו"ר ועד השכונה גילה בן נאים שכבר מהיום הראשון במשרדו היא דיברה איתו והעלת את בעיות השכונה בעיקר בנושא התחבורתי ודאגה לקיים אימו מספר מפגשים ולהזמינו לביקור בשטח.
השר הוסיף שהוא ישמח לשמוע את התושבים , אבל מה שקרה במפגשים קודמים שבו נכחו אנשי משרדו והותקפו על ידי התושבים לא מקובל עליו.
"אנשי משרד התחבורה עושים ימים כלילות בעבודתם ומי שרוצה לתקוף אותם שיתקוף אותי ויבוא אלי בתלונות "

איתמר בן מאיר השר סמוטריץ ,איציק דיעי , רמי גרינברג ,גילה בן נאים
השר סמוטריץ שיבח את ראש העיר רמי גרינברג על המרץ הרב שיש לו ועל העבודה הרבה שהוא עושה בעיר.
הוא הסביר שבקדנציה הקודמת העירייה חתמה על מזכר הבנות של מהיר לעיר קצר וגרינברג שהבין שמהיר לעיר קצר יגרום למי שיצא ממקום אחד הוא יתקע בפפק במקום אחר להחיב את הפרויקט כדי לתת מענה רחב ושאנשים יוכלו להנות מנתיבי תחבורה מהירים שיביאו אותם במהירות למחוז חפצם.
במפגש מלבד אנשי משרד התחבורה השתתפו גם סגן ראש העיר איציק דיעי וחבר מועצת העיר צבי בליץ
מנכ"ל נתיבי אילון איתמר בן מאיר הסביר את חשיבות הפרויקט בשכונה.
משדרגים את כל האיזור האורבני ,הכל יהיה משודרג מרצפות חדשות,גינון חדש.
הרחוב יקבל מתיחת פנים מקצה אל קצה,למרות שלא מורדים נתיבי נסיעה אלה מוסיפיםאחד לפני כל צומת כ30 מטר נתיב נוסף שייוחד לאוטובוסים.
אומנם יהיו בין עשרה לשניים עשר רמזורים כשהמטרה לתת עדיפות גם להולכי הרגל בשכונה כשהמשרד מודע לכמות התושבים והולכי הרגל.
השר התערב ואמר שבנסיעה שהוא עשה לפני כמה דקות עם ראש העיר ונציגי המשרד ברחובות השכונה ובמיוחד במנחם בגין ,אנשים יורדים לרחוב ללא מעברי חציה וללא שום בטיחות ,מצב כזה לא יכול להמשך. והוא הוסיף שאין ספק שלבטיחות הולי רגל רמזורים עדיפים על ככרות.
בן אליהו הוסיף שבתכנון ישנה מחשבה רבה ואין כל כוונה לפגוע בשכונה אלה להפך. הוא גם הבטיח שאין כל כוונה להסיט תחבורה משכונת סירקין או כביש 40 לתוך השכונה וכל הדיס אינפורמציה הזאת פשוט לא נכון.
אריק חמו תושב השכונה ופעיל במאבק כנגד הנת"צ ביקש להבין איך בכביש של 2 ק"מ מצד לצד ישנה כונה להביא 12 רמזורים כשזה אמור כל 170 מטר רמזור, בנוסף אמר שמבדיקה שעשו בשכונה התברר שרוב המכוניות נוסעות בשכונה לכוון כבישים שבכלל לא מתוכננים ביציאה ממנה ככבישי מהיר לעיר, זאת אומרת לכוון רחוב וולפסון במרכז העיר ,רוב תושבי השכונה יוצאים לכוון 40-471-6 ובכלל לא בכוון שמתוכננת התוכנית. אז מה נותנת התוכנית בעצם לשכונה.
תושב אחר שאל : אני לא מבין בכלל למה דווקא בשכונה? יש כבישים קרובים אלינו שאנחנו יכולים בכמה דקות ללכת לשם.מה נחיצות בכלל שזה יהיה בשכונה.
השר סמוטריץ ענה על כך: שהוא שאל את השאלה ואמנם קיבל תשובה והוא לא רוצה כרגע לומר אותה אלה לשבת שוב עם אנשי המשרד, ללמוד את תשובתם ולחזור לתושבים.
הוא גם הוסיף שבמידה והתברר שבאמת אין צורך לא תהיה לו שום בעיה להגיד סליחה טעינו .
יש למשרד ולעייריה מה לעשות עם 35 מליון שקל שתוקצבו להדר גנים והוא מבטיח שהכסף יהיה לדברים אחרים תחבורתיים עם לא יבוצע בהדר גנים והוא ימצא עם ראש העיר איפה להשקיע את הכסף.
ראש העיר סיים את המפגש והודה לשר שוב על כך שהשקיע את זמנו בעיר פ"ת משעות הבוקר לא רק בנושא הדר גנים אלה גם בנושא תחנת הרכבת סגולה ובפריוקט הרכבת הקלה בעיר., ראש העיר הודה לסגנו איציק דיעי , לאנשי משרד התחבורה ולתושבים שהגיעו למפגש.

צילום 'פיתה'
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה