- כ"ד ניסן ה'תשפ"ה 22/04/2025′וואלה′: הצוללן שהותקף אמש על ידי כריש הוא בן 40 מפתח תקווה. בני משפחתו מספרים שהוא "חובב כרישים"
מקומי
החל הפיילוט להפעלת שירותי רכב שיתופי
כ"ו סיון ה'תשפ"א 06/06/2021
מערכת ′פיתה′
עיריית פתח תקוה והחברה לפיתוח פתח תקוה יוצאות בפרויקט חדש להפעלת שירותי רכב שיתופי ומשתדרגת לשלב הבא בתחבורה העתידית – השיתופית. קבוצת שלמה, חברת הרכב הגדולה והמובילה בישראל, החלה היום, יום ראשון, 6 ביוני, בהפעלת שירות הרכב השיתופי, שלמה סיקסט Share בעיר פתח תקוה.
מודל הרכב השיתופי מציע השכרת רכבים לפרקי זמן קצרים בתמחור לפי משך זמן השימוש (יומי /שעתי). מטרת הפרויקט הינה לפנות לקהל שאינו מעוניין להחזיק רכב בבעלותו ולהנגיש את האפשרות להשתמש ברכב כשעולה צורך נקודתי.
להלן מקומות החניה לרכב השיתופי:
1. שכונת הדר גנים (רח' מנחם בגין).
2. שכונת צמרת גנים (רח' שלמה) .
3. שכונת רמת ורבר (רח' הפלמ"ח).
4. שכונת אחדות (רח' מינץ).
5. שכונת כפר אברהם (רח' יונה גרין).
6. שכונת נווה דקלים (רח' פינטו).
השירות זמין 24/7 – כולל שבתות וחגים.
שירות הרכב השיתופי פועל באמצעות אפליקציה ייעודית אותה הלקוח מוריד לטלפון הסלולרי שלו ודרכה מתקשר עם השירות בצורה קלה ומהירה ובאמצעות טכנולוגיות מתקדמות כגון מערכת זיהוי פנים, סריקת רישיון נהיגה ועוד. באמצעות האפליקציה יוכל הלקוח לאתר רכב זמין וקרוב, לפתוח אותו מהנייד, ולנסוע וכן ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות שיחת וואטס אפ, שיחה טלפונית, BOT, SMS, פייסבוק.
השימוש בשירות מצריך הרשמה קצרה באפליקציה ללא דמי מנוי כלל.
השירות לצרכן ייעלה 160 ₪ להשכרה של 24 שעות (150 ק"מ) ו-1.5 ₪ נוספים לכל חריגה.

באירוע ההשקה היום – צילום: עזרא לוי
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
מודל הרכב השיתופי מציע השכרת רכבים לפרקי זמן קצרים בתמחור לפי משך זמן השימוש (יומי /שעתי). מטרת הפרויקט הינה לפנות לקהל שאינו מעוניין להחזיק רכב בבעלותו ולהנגיש את האפשרות להשתמש ברכב כשעולה צורך נקודתי.
להלן מקומות החניה לרכב השיתופי:
1. שכונת הדר גנים (רח' מנחם בגין).
2. שכונת צמרת גנים (רח' שלמה) .
3. שכונת רמת ורבר (רח' הפלמ"ח).
4. שכונת אחדות (רח' מינץ).
5. שכונת כפר אברהם (רח' יונה גרין).
6. שכונת נווה דקלים (רח' פינטו).
השירות זמין 24/7 – כולל שבתות וחגים.
שירות הרכב השיתופי פועל באמצעות אפליקציה ייעודית אותה הלקוח מוריד לטלפון הסלולרי שלו ודרכה מתקשר עם השירות בצורה קלה ומהירה ובאמצעות טכנולוגיות מתקדמות כגון מערכת זיהוי פנים, סריקת רישיון נהיגה ועוד. באמצעות האפליקציה יוכל הלקוח לאתר רכב זמין וקרוב, לפתוח אותו מהנייד, ולנסוע וכן ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות שיחת וואטס אפ, שיחה טלפונית, BOT, SMS, פייסבוק.
השימוש בשירות מצריך הרשמה קצרה באפליקציה ללא דמי מנוי כלל.
השירות לצרכן ייעלה 160 ₪ להשכרה של 24 שעות (150 ק"מ) ו-1.5 ₪ נוספים לכל חריגה.

באירוע ההשקה היום – צילום: עזרא לוי
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה