- כ"ב תשרי ה'תשפ"ד 07/10/2023מצב חירום - מענה ומידע לציבור
כתבות
הרכבים השיתופיים מגיעים לפ"ת
י"ט כסלו ה'תשפ"ג 13/12/2022
מערכת ′פיתה′
הרכבים השיתופיים שלGoTo מגיעים לפתח תקווה. במסגרת השירות, יהיו זמינים לתושבים ולמבקרים בעיר שישה רכבים מסוג קיה פיקנטו חדשים בשישה מקומות חנייה מוגדרים, באמצעות אפליקציית GoTo. האפליקציה של GoTo, מאפשרת הרשמה אוטומטית לשירות והזמנת נסיעה בתוך דקות בודדות.
כניסת GoTo לפתח תקווה נעשית בשיתוף העירייה ומצטרפת לערי הפעילות הקיימות של שירות הרכב השיתופי הראשון והוותיק בישראל. הביקוש לשירות הרכב השיתופי של GoTo נמצא בעלייה ואיתו נמשכת מגמת הגדלת הפעילות של החברה.
לרגל תחילת פעילות GoTo בעיר, יזכו תושבי פתח תקווה שיצטרפו כעת לשירות להטבה בדמות קרדיט בגובה 150 שקלים למשך חצי שנה, 25 שקלים בכל חודש, ממועד ההצטרפות לשירות. הטבה זו נועדה לאפשר לתושבים להתנסות בשירות ולהשתמש בו באופן קבוע לנסיעות שונות בעיר ומחוצה לה.
השירות החדשני שמציעה GoTo, מאפשר לנוע בצורה חופשית, גמישה, נוחה וזולה יותר מהשימוש ברכב פרטי ולמעשה מייתרת אותו בעיר. כך למשל, מנתוני שירות הרכב השיתופי "אוטותל" אותו מפעילה החברה עבור עיריית תל אביב-יפו, עולה כי 21% מהמנויים מכרו את רכבם הפרטי, או שנמנעו מלקנות רכב נוסף.
החברה פעילה עם מודל "הלוך-חזור" (בו לוקחים את הרכב מחניה ייעודית ומחזירים בדיוק לאותה החניה). כל מנוי יכול לשריין את הרכב (עד 3 חודשים מראש) ולהחליט לכמה זמן הוא לוקח את הרכב, לבחור את הזמן המדויק ולהאריך או לקצר את ההזמנה בהתאם לצרכיו ובהתייחס להזמנה הבאה אחריו.
החברה מפעילה מערך שירות ותפעול הזמין 24 שעות ביממה. המערך דואג לפריסה רחבה ונוחה של רכבי השירות ולתחזוקת הרכבים ברמה גבוהה באופן שוטף.
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
כניסת GoTo לפתח תקווה נעשית בשיתוף העירייה ומצטרפת לערי הפעילות הקיימות של שירות הרכב השיתופי הראשון והוותיק בישראל. הביקוש לשירות הרכב השיתופי של GoTo נמצא בעלייה ואיתו נמשכת מגמת הגדלת הפעילות של החברה.
לרגל תחילת פעילות GoTo בעיר, יזכו תושבי פתח תקווה שיצטרפו כעת לשירות להטבה בדמות קרדיט בגובה 150 שקלים למשך חצי שנה, 25 שקלים בכל חודש, ממועד ההצטרפות לשירות. הטבה זו נועדה לאפשר לתושבים להתנסות בשירות ולהשתמש בו באופן קבוע לנסיעות שונות בעיר ומחוצה לה.
השירות החדשני שמציעה GoTo, מאפשר לנוע בצורה חופשית, גמישה, נוחה וזולה יותר מהשימוש ברכב פרטי ולמעשה מייתרת אותו בעיר. כך למשל, מנתוני שירות הרכב השיתופי "אוטותל" אותו מפעילה החברה עבור עיריית תל אביב-יפו, עולה כי 21% מהמנויים מכרו את רכבם הפרטי, או שנמנעו מלקנות רכב נוסף.
החברה פעילה עם מודל "הלוך-חזור" (בו לוקחים את הרכב מחניה ייעודית ומחזירים בדיוק לאותה החניה). כל מנוי יכול לשריין את הרכב (עד 3 חודשים מראש) ולהחליט לכמה זמן הוא לוקח את הרכב, לבחור את הזמן המדויק ולהאריך או לקצר את ההזמנה בהתאם לצרכיו ובהתייחס להזמנה הבאה אחריו.
החברה מפעילה מערך שירות ותפעול הזמין 24 שעות ביממה. המערך דואג לפריסה רחבה ונוחה של רכבי השירות ולתחזוקת הרכבים ברמה גבוהה באופן שוטף.
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
ידיעות בקצרה
ספורט
"בשביל הספורט" טור דעה מאת שי מייבסקי "מי הבא בתור ומי בתור הבא" ("איך קוראים לאהבה שלי", יהודה פוליקר ויעקב גלעד) אליך רב"ש
10/04/2024
כתבות
אירוע פלילי חמור הלילה בפ"ת
09/04/2024
כתבות
כמה חנייה שתרצו
31/03/2024
חינוך
החינוך הדתי פ"ת - בידיו
27/03/2024
מקומי
נעצר בחשד שחטף תיקים מנשים בעיר
26/03/2024
כתבות
מי קיבלו בעירייה את הסמכויות בתיקים החשובים לציבור ה′סרוג′?
22/03/2024
מקומי
ההצעה הראשונה של האופוזיציה בעירייה
13/03/2024
נדל"ן
תחזיקו טוב; מלון נוסף יוקם בפ"ת
12/03/2024
מקומי
הנשים המובילות בפ"ת
10/03/2024
מלחמת "חרבות ברזל" בפתח תקווה
מתפללים לשחרורם
14/11/2023