- כ"ד ניסן ה'תשפ"ה 22/04/2025′וואלה′: הצוללן שהותקף אמש על ידי כריש הוא בן 40 מפתח תקווה. בני משפחתו מספרים שהוא "חובב כרישים"
כתבות
את מי ישרתו הכבישים החדשים שיסללו בסירקין?
י"ז שבט ה'תשפ"ג 08/02/2023
מערכת ′פיתה′
מסגרת כלל הפרויקטים התנועתיים שהעירייה מקדמת בימים אלו בכל רחבי העיר בשיתוף משרד התחבורה, יוקם כביש עוקף עמישב החדש אשר ייצור קישוריות בין מחלפון עמישב לבין תחנת הרכבת הכבדה המתוכננת לקום דרומית לכביש 471 וכן יאפשר קישוריות לכביש 6 לכיוון דרום. עלות הפרויקט נאמדת בכ-60 מיליון ₪ והוא עתיד להסיט ולמתן את התנועה בתוך השכונות הדר גנים ועמישב אל כביש העוקף שיוקם מחוץ לשכונות. כך דיווח דובר העירייה.
בניגוד לתיאור השמח והאופטימי ששלחה העירייה על הכבישים החדשים שייסללו, טוען ירון קדושים, פעיל ציבור מרכזי בהדר-גנים-עמישב, כי הכבישים האלה ישרתו רק את תושבי מתחם סירקין בו ייבנו כ-20 אלף יח"ד, ודווקא ירע את מצב שכונות מזרח העיר.
פעיל הציבור ירון קדושים, חבר מטה מאבק סירקין: מדובר בכבישים שהם עורקי יציאה וכניסה ראשיים לרובע סירקין על שטח מחנה סירקין. הם מיועדים לכך ומהווים חלק בלתי נפרד מאישור תוכנית סירקין ואושרו במנהל התיכנון יחד איתה. בלעדיהם לא ניתן לאכלס את הבניה בסירקין.
כידוע תוכנית סירקין תימנה למעלה מ-16 אלף דירות ויחד עם סירקין הקטנה, אם תאושר, יהיו למעלה מ 20,000 דירות שם באזור. כמו שתמיד התרענו. מי שיגור שם יצטרך כבישים כדי להיכנס ולצאת ושני הכבישים האלו , עוקף עמישב והכביש המחבר למחלף ראש העין ממזרח למחנה סירקין, כלולים בתוך תמ"ל 1076, תוכנית מחנה סירקין הלאומית.
שתי יציאות נוספות הן כביש 40 החדש הידוע והמפורסם מהמאבק הגדול והמוצלח שלנו שהוא מהווה יציאה הן לכיוון נתב"ג דרומה והן לכיוון צפון דרך רכבת סגולה בואך כביש חמש. 4 יציאות וכניסות סך הכל.
מעניין, שהעירייה כל הזמן מטפטפת לגבי כביש 40 שזאת תוכנית שהמדינה מקדמת ולא העירייה, על אף ששם זהו כביש כולו בשטח סטטוטורי עירוני והעיריה שותפה מלאה לתכנון מתחילתו ועד סופו כולו כולו. זאת בניגוד לשני הכבישים אחרים שחלקם או רובם יושבים בשטח מועצת דרום השרון והיא חלק מהתכנון שאותו מקדמת המדינה ומשרד התחבורה מאחר ומדובר בכבישים בין עירוניים שהם חלק בלתי נפרד מתוכנית סירקין.
נכון, העירייה שותפה מלאה לתכנון כגורם סטטורי מקומי, אך מדובר בכבישים שנועדו למחנה סירקין לתוכנית סירקין ועבור סירקין ולא כמו שהעירייה מציגה שכביכול הם מיועדים לתושבי מזרח העיר ולפיתוח שכונות מזרח העיר. זה לא נכון. אם לא הבנייה הצפויה בסירקין לא היו הכבישים האלו. סירקין פוגעת חזק בשכונות מזרח העיר ולא מקדמת אותן על אף ההישגים הגדולים שהשגנו במטה המאבק ושעוד נשיג בהמשך על פי הסכם הפשרה מול המדינה שחתמנו, אנחנו ולא העירייה.

צילום: דוברות העירייה
ראש העיר רמי גרינברג "במסגרת כלל הפרויקטים התנועתיים שאנחנו מקדמים בימים אלו בעלות של מאות מיליוני שקלים, נקדם גם את כביש עוקף עמישב אשר ישדרג את המערך התנועתי בתוך השכונות במזרח העיר. כפי שניתן לראות, בשנים הקרובות פתח תקוה תעבור מהפכה תחבורתית עם תחילת הפעילות של הרכבת הקלה, ובעתיד המטרו שיכנס לעיר, לצד שאר הפתרונות התנועתיים שאנחנו מקדמים עבור התושבים וכן עבור העובדים באזורי העסקים."
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
מסגרת כלל הפרויקטים התנועתיים שהעירייה מקדמת בימים אלו בכל רחבי העיר בשיתוף משרד התחבורה, יוקם כביש עוקף עמישב החדש אשר ייצור קישוריות בין מחלפון עמישב לבין תחנת הרכבת הכבדה המתוכננת לקום דרומית לכביש 471 וכן יאפשר קישוריות לכביש 6 לכיוון דרום. עלות הפרויקט נאמדת בכ-60 מיליון ₪ והוא עתיד להסיט ולמתן את התנועה בתוך השכונות הדר גנים ועמישב אל כביש העוקף שיוקם מחוץ לשכונות. כך דיווח דובר העירייה.
בניגוד לתיאור השמח והאופטימי ששלחה העירייה על הכבישים החדשים שייסללו, טוען ירון קדושים, פעיל ציבור מרכזי בהדר-גנים-עמישב, כי הכבישים האלה ישרתו רק את תושבי מתחם סירקין בו ייבנו כ-20 אלף יח"ד, ודווקא ירע את מצב שכונות מזרח העיר.
פעיל הציבור ירון קדושים, חבר מטה מאבק סירקין: מדובר בכבישים שהם עורקי יציאה וכניסה ראשיים לרובע סירקין על שטח מחנה סירקין. הם מיועדים לכך ומהווים חלק בלתי נפרד מאישור תוכנית סירקין ואושרו במנהל התיכנון יחד איתה. בלעדיהם לא ניתן לאכלס את הבניה בסירקין.
כידוע תוכנית סירקין תימנה למעלה מ-16 אלף דירות ויחד עם סירקין הקטנה, אם תאושר, יהיו למעלה מ 20,000 דירות שם באזור. כמו שתמיד התרענו. מי שיגור שם יצטרך כבישים כדי להיכנס ולצאת ושני הכבישים האלו , עוקף עמישב והכביש המחבר למחלף ראש העין ממזרח למחנה סירקין, כלולים בתוך תמ"ל 1076, תוכנית מחנה סירקין הלאומית.
שתי יציאות נוספות הן כביש 40 החדש הידוע והמפורסם מהמאבק הגדול והמוצלח שלנו שהוא מהווה יציאה הן לכיוון נתב"ג דרומה והן לכיוון צפון דרך רכבת סגולה בואך כביש חמש. 4 יציאות וכניסות סך הכל.
מעניין, שהעירייה כל הזמן מטפטפת לגבי כביש 40 שזאת תוכנית שהמדינה מקדמת ולא העירייה, על אף ששם זהו כביש כולו בשטח סטטוטורי עירוני והעיריה שותפה מלאה לתכנון מתחילתו ועד סופו כולו כולו. זאת בניגוד לשני הכבישים אחרים שחלקם או רובם יושבים בשטח מועצת דרום השרון והיא חלק מהתכנון שאותו מקדמת המדינה ומשרד התחבורה מאחר ומדובר בכבישים בין עירוניים שהם חלק בלתי נפרד מתוכנית סירקין.
נכון, העירייה שותפה מלאה לתכנון כגורם סטטורי מקומי, אך מדובר בכבישים שנועדו למחנה סירקין לתוכנית סירקין ועבור סירקין ולא כמו שהעירייה מציגה שכביכול הם מיועדים לתושבי מזרח העיר ולפיתוח שכונות מזרח העיר. זה לא נכון. אם לא הבנייה הצפויה בסירקין לא היו הכבישים האלו. סירקין פוגעת חזק בשכונות מזרח העיר ולא מקדמת אותן על אף ההישגים הגדולים שהשגנו במטה המאבק ושעוד נשיג בהמשך על פי הסכם הפשרה מול המדינה שחתמנו, אנחנו ולא העירייה.

צילום: דוברות העירייה
ראש העיר רמי גרינברג "במסגרת כלל הפרויקטים התנועתיים שאנחנו מקדמים בימים אלו בעלות של מאות מיליוני שקלים, נקדם גם את כביש עוקף עמישב אשר ישדרג את המערך התנועתי בתוך השכונות במזרח העיר. כפי שניתן לראות, בשנים הקרובות פתח תקוה תעבור מהפכה תחבורתית עם תחילת הפעילות של הרכבת הקלה, ובעתיד המטרו שיכנס לעיר, לצד שאר הפתרונות התנועתיים שאנחנו מקדמים עבור התושבים וכן עבור העובדים באזורי העסקים."
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה