- ז' אייר ה'תשפ"ד 15/05/2024מת מפצעיו לוחם צה"ל לירון יצחק מפ"ת שנפגע לפני יומים מפצמ"ר ברצועת עזה- לירון היה אמור להנשא בעוד שבועיים- יהי זכרו ברוך
- כ"ב תשרי ה'תשפ"ד 07/10/2023מצב חירום - מענה ומידע לציבור
כתבות
אפוא עוד יכשירו מסלולים לתחבורה ציבורית בלבד?
ה' טבת ה'תשע"ז 03/01/2017
מערכת ′פיתה′
פתח תקוה יחד עם שלוש ערים נוספות: רמת השרון, גבעתיים ואור יהודה, החליטו להצטרף לפרויקט הנת"צ (נתיב תחבורה ציבורית) וסך הכל יוסיפו 45 ק"מ של נתיבי תחבורה ציבורית.
סך כל הנתצ"ים שיוכשרו במבצע לפינוי הדרכים העמוסות במכוניות פרטיות במרכז ישראל לטובת התחבורה הציבורית, קרי אוטובוסים ומוניות, מסתכם ב-164 ק"מ. עלות כל הפרויקט, הממומן ע"י משרד התחבורה, נאמד בכ-3 מיליארד ₪.
פתח תקוה תאפשר הכשרת נת"צ ברחובות: רבין, ספיר, מנחם בגין וחלק מרחוב עין גנים. רחוב ספיר משלים את הנתיב מכביש 40 דרך מרכז העיר ועד ז'בוטינסקי שמתחבר לנתיבים בבני ברק וברמת גן. היקף העבודות בפתח תקוה עומדות על כ-200 מיליון ₪, שימומנו ע"י משרד התחבורה.
ראש העיר איציק ברוורמן "אנחנו בהחלט רוצים לעודד שימוש בתחבורה ציבורית מהירה, אמינה ואיכותית, המספקת שירות טוב לתושבי העיר ולאורחים הבאים אליה. לאור זאת, שקדנו על התוכניות וראינו כיצד ניתן לשלב את נתיבי התחבורה הציבורית בעיר באופן שלא יפגע בתנועה השוטפת בעיר ולא יכביד את הנהגים, אלא יסייע לכלל התושבים".
הכל טוב ויפה, אך הנוסעים ברחוב ז'בוטינסקי מסתכלים על נתיבי הנת"צ שבו, שנסגרו (בצדק) לאחר ש-18 בני אדם מצאו מותם בכביש דמים זה, ותוהים: עד מתי? מה, באמת לא ניתן למצוא פתרון סביר כיצד להשתמש בנתיבי תנועה אלה, שתופסים חלק משמעותי מנפח רחוב ז'בוטינסקי הסואן ועומדים זה שנים כאבן שאין לה הופכין?
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
סך כל הנתצ"ים שיוכשרו במבצע לפינוי הדרכים העמוסות במכוניות פרטיות במרכז ישראל לטובת התחבורה הציבורית, קרי אוטובוסים ומוניות, מסתכם ב-164 ק"מ. עלות כל הפרויקט, הממומן ע"י משרד התחבורה, נאמד בכ-3 מיליארד ₪.
פתח תקוה תאפשר הכשרת נת"צ ברחובות: רבין, ספיר, מנחם בגין וחלק מרחוב עין גנים. רחוב ספיר משלים את הנתיב מכביש 40 דרך מרכז העיר ועד ז'בוטינסקי שמתחבר לנתיבים בבני ברק וברמת גן. היקף העבודות בפתח תקוה עומדות על כ-200 מיליון ₪, שימומנו ע"י משרד התחבורה.
ראש העיר איציק ברוורמן "אנחנו בהחלט רוצים לעודד שימוש בתחבורה ציבורית מהירה, אמינה ואיכותית, המספקת שירות טוב לתושבי העיר ולאורחים הבאים אליה. לאור זאת, שקדנו על התוכניות וראינו כיצד ניתן לשלב את נתיבי התחבורה הציבורית בעיר באופן שלא יפגע בתנועה השוטפת בעיר ולא יכביד את הנהגים, אלא יסייע לכלל התושבים".
הכל טוב ויפה, אך הנוסעים ברחוב ז'בוטינסקי מסתכלים על נתיבי הנת"צ שבו, שנסגרו (בצדק) לאחר ש-18 בני אדם מצאו מותם בכביש דמים זה, ותוהים: עד מתי? מה, באמת לא ניתן למצוא פתרון סביר כיצד להשתמש בנתיבי תנועה אלה, שתופסים חלק משמעותי מנפח רחוב ז'בוטינסקי הסואן ועומדים זה שנים כאבן שאין לה הופכין?
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה
ידיעות בקצרה
ספורט
"בשביל הספורט" טור דעה מאת שי מייבסקי חותמות של מאני טיים
15/05/2024
כתבות
מת מפצעיו שבועיים לפני חתונתו, לירון יצחק לוחם צה"ל מפ"ת
15/05/2024
כתבות
צפו בקבלת הפנים לחתן התנך העולמי דוד שאשא מפ"ת כשהגיע לביתו
14/05/2024
כתבות
המומלצים לקבלת ′יקיר העיר′ 2024
09/05/2024
כתבות
אפילו מקווה ייבנה ב"מטרו ארלזורוב"
09/05/2024
כתבות
סערה ביב"ע נחלים; הורים ותלמידים הקימו מתחם אוהלים בישיבה
01/05/2024
מקומי
פ"ת זוכרת את ניצולי השואה
30/04/2024
כתבות
אירוע פלילי חמור הלילה בפ"ת
09/04/2024
חינוך
די ג′י אולפניסטית
02/04/2024
מלחמת "חרבות ברזל" בפתח תקווה
מתפללים לשחרורם
14/11/2023